“Den værste kinesisk restaurant jeg nogensinde har besøgt”
Anmeldelse af Restaurant Jiang Nan

Restaurant Jiang Nan
nr. 26 af 39 Restauranter i Skive
Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Dårlig mad, tørt og træls. Sushi smagte meget af grim fisk ..

Vi kommer ikke igen.

Lokalet virkede meget koldt

Tak, s_rend2018

Anmeldt 2. juli 2019

Vi købte 10 portioner Buffet 1 , Dinner transportable. Det smagte virkeligt dejligt og der var utroligt meget mad i overskud - vi har mad til resten af ugen . Vores bedste anbefalinger til billigt og lækkert mad

Dato for besøg: juli 2019
Tak, BentheMDR
Anmeldt 31. marts 2019 fra mobile enheder

Dejligt mad og flink betjening. De store Kina rejer er helt kanon. God mad til rimelige priser.
Kan kun anbefale at komme her.
Hilsen Leif

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Leif M
Anmeldt 3. november 2018

Flotte lokaler, men maden er meget smagsløs og sushien var lunken. selvom udvalget er stort, var der bare ikke noget lækkert - desværre. Det eneste der var nogenlunde, var deres Mongolian Barbecue.

Dato for besøg: oktober 2018
1  Tak, MariaLauritsen
Anmeldt 14. oktober 2018 fra mobile enheder

Der er mulighed for a la carte, men stort set alle kommer for buffetten.
Der er et bredt udvalg af de typiske kinesiske retter, sushi, mongolsk (dvs. man vælger sine grøntsager og råt kød, som må efterfølgende får stegt mens man venter), is, kage og kaffe.
Personale er høflige, smilende og hurtige og der er pænt og rent hvilket er med til at hæve det til 4 stjerner.
Der kan godt være lidt koldt.

Dato for besøg: september 2018
Tak, Marianne K

Rejsende, der kiggede på Restaurant Jiang Nan, kiggede også på

Har du været i Restaurant Jiang Nan? Fortæl om dine oplevelser!