“Dejlig brunch.”
Anmeldelse af Café victoria

Café victoria
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Jeg var lidt skeptisk, efter at have læst anmeldelserne, men det blev helt gjort til skamme. Vi blev taget godt imod og fik ret hurtigt serveret drikkevarer. Maden kom lidt efter. En dejlig brunch med det hele og også hjemmebagt brød. Vi hyggede os og følte os godt tilpas.
Vi kommer gerne igen.

1  Tak, Ellen402

Anmeldt 26. juli 2021 fra mobile enheder

Omgivelserne var helt klart det bedste, en hyggelig gårdmiljø og betjeningen udenfor var søde. Men maden får ikke mange stjerner, lille portion og priserne hænger ikke sammen med den discount udgave man får maden severet i, man ventede i lang tid på at få maden.

Tak, 62heleneb
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Fint sted når man har børn med og overkommelig priser. Lidt sjov der går høns frit rundt. Maden var fin til prisen og man blev godt mæt. vi fik frokost her. stjerneskud, børnefiskefilet og en burger.

Tak, sallie88
Anmeldt 11. juli 2021

Maden fejlede absolut intet men at man får besked på at man skal betale (et andet sted) netop som maden (som man havde ventet på i 15 minutter) blev serveret, er både uprofessionelt og irriterende.

Tak, 223kjeldf
Anmeldt 7. november 2020

0 stjerner, hvis muligt. Vi bestilte to stjerneskud. Det var en kæmpe skuffelse. Brødet var slasket, fiskefileterne var bløde i paneringen og helt vandet og salaten var fyldt med sand. Derudover manglede der asparges som der var oplyst på menukortet. Havde vi vidst hvor dårlig maden var havde vi bestemt valgt et andet sted at spise. 130 kr for et stjerneskud som kun er et stykke slasket toastbrød med to dårlige fiskefileter er simpelthen ikke i orden og kan absolut ikke anbefales.
Derudover er lokalerne ikke rengjorte og meget snuskede.

Dato for besøg: november 2020
Tak, 176nannal

Rejsende, der kiggede på Café victoria, kiggede også på

Ringkøbing, Vestjylland

Ringkøbing, Vestjylland

Har du været i Café victoria? Fortæl om dine oplevelser!