“Gårdhaven trak os ind”
Anmeldelse af Café victoria

Café victoria
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Gårdhaven trak os ind, den var hyggelig og med et parhøns der spankulerede rundt mellem bordene. Falaffelsalat og stjerneskud ville vi have. Stjerneskudet var absolut standard, ikke noget extraordinært, men det var heller ikke lovet, men så må jeg sige at 120 kr. nok er lige i overkanten. Falaffel med fritter og salat til 95, var også standard, og gennemgående for begge retter er at der ikke er noget der var hjemmelavet. Gårdhaven er hyggelig, dog kunne alle hynderne godt trænge til en tur i vaskemaskinen. Tjenerne var opmærksomme, men find bare et bord, eller kom bare ind, bør erstattes med at der tages imod gæsten og de får anvist et bord. Til trods for ovenstående hyggede vi os, i den lune aftenstemning, og maden blev da spist om min gyldne IPA var jo også lækker. 3 stjerner er mere for hyggen end for maden, men på den anden side blev ser ikke lovet mere på menukortet end det vi fik.

Tak, Carsten L

Anmeldt 29. juli 2020

Vi kom og fik det sidste bord. Vi bestilte 2 mørk mumme samt 1 x hybensaft.
Desuden fik vi 1 stjerneskud, ikke noget specielt, 1 sandwich kylling, meget stor og som smagte rigtigt godt, den sidste en falafel salat, som smagte af “dybfryser”; lidt uheldigt. Tjenerne var helt perfekte.

Tak, Scanshow
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Vi skulle have kaffe og kage, og satte os uden for oppe på en lille overdækket terrasse, hvor der desværre lugtede meget jordslået, men der var ikke andre pladser pga. regnvejr.
Vi ønskede “kaffe og kage,” og spurgte tjeneren, der måtte forhøre sig hvad dagens kage var. Det var rabarberkage og hindbærkage med flødeskum. To skulle have kakao.
For det første var kagestykkerne af forskellig størrelse og på uens tallerkener, ét stykke var endda en kedelig endeskive. Kagen var tør og ikke frisk. Da vi senere skulle betale, kunne vi se at dagens kage var rabarber og æble! Så hindbærkagen må have været fra i går!
Drikkevarerne kom alle fra en ‘tryk-på-en-knap-maskine’ som i en kantine, så der stod ingen barista bag disken, og kakaoen var også smagsløs og vandet. Og stedet hedder endda Café Victoria!
Da jeg stod i kø ved toilettet, kom to ud før mig og begge sagde til personalet, der lavede kaffe lige udenfor, at der ikke var noget sæbe på toilettet. Den unge tjener sagde, at det skulle han nok få ordnet. Da jeg kom ud fra toilettet sagde jeg det også til ham, men der var ingen tiltag til at gøre noget ved det og jeg måtte finde noget håndsprit. Lidt uheldigt i disse Corona-tider.
Så ud fra dagens oplevelse kan jeg ikke give mere end 1 stjerne.

Tak, El_gunne
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Utrolig beskidt sted med våde og meget beskidte hynder, højstole, borde og gulve. Der er fritgående høns, hvilket er hyggeligt, men nok ikke noget der ville blive godkendt af fødevarestyrelsen, eftersom alle døre til køkken og servering var åbne.
Maden var heller ikke af særlig god kvalitet.

2  Tak, jachobsenchris
Anmeldt 22. juli 2020

Sad i gårdhaven,der er hyggelig men snavset. Bestilte kaffe, kager og pandekage. Kaffe blev serveret ca en halv time før kager og pandekage. Sidstnævnte var kold og havde ikke meget med pandekage at gøre. Klagede til chefen der gav udtryk for at være bedøvende ligeglad. Stedet virker som en ren pengemaskine. Et godt råd: find et andet spisested.

Tak, K6762XMmartinj

Rejsende, der kiggede på Café victoria, kiggede også på

Ringkøbing, Vestjylland

Ringkøbing, Vestjylland

Har du været i Café victoria? Fortæl om dine oplevelser!