“Meget velsmagende”
Anmeldelse af Fiskehuset

Fiskehuset
Køkkener: Fisk og skaldyr
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Spiste frokost. To valgte menuer, to valgte "selvkomponerede" tallerkener. Meget velsmagende og lækkert. Smilende og kompetent personale.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Hardy P

Anmeldt 6. maj 2016 fra mobile enheder

Et skønt sted med et godt udvalg af lækker dansk fisk og solide fiskeretter. Som kan nydes på Ringkøbing havn. Udover det er betjeningen god og hurtig!

Dato for besøg: maj 2016
Tak, H8408RIlouisem
Anmeldt 29. marts 2016

Trods blæsevejr satte vi os udenfor og fik en dejlig fiskeplatte . Dette gør vi gerne igen. God mad og super betjening

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Grethe_Momme
Anmeldt 13. september 2015

Altid en frisk betjening ligesom fiskene er, vi er glade for at Hanne startede op da den anden gode butik lukkede.

Dato for besøg: august 2015
Tak, Johannes Kragh J
Anmeldt 4. august 2015

dejlig sted for folk med hang til frisk fisk i alle afskygninger,smagte utrolig lækkert og var i høj kvalitet.
kommer gerne her igen.

Dato for besøg: september 2014
Tak, Kenneth h

Rejsende, der kiggede på Fiskehuset, kiggede også på

Ringkøbing, Vestjylland

Har du været i Fiskehuset? Fortæl om dine oplevelser!