“Fint mad til pengene.”
Anmeldelse af Beach Bowl Restaurant

Beach Bowl Restaurant
Anmeldt 16. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig fine priser. Dette er ikke en gourmet restaurant, men er bestemt pengene vejr. Parkerings plads og iskiosk lige ved siden af, samt minigolf. Så det ligger ikke hvor det er meget befærdet. Men overkommelige priser for fine portioner. Ligesom menukortet også varierer, så der er noget for enhver. Burger med fritter 125,-. Tapas 105,-. 0,75L soda 49 (0,5L for 39). F.eks.

2  Tak, Zeventz

Anmeldt 13. august 2020

Vi bestilte stjerneskud og kylling med pommes. Hurtig betjening og dejlig mad til prisen. Lækkert at kunne sidde udenfor og nyde solen.

Tak, E6341QZmariah
Anmeldt 10. juli 2020 fra mobile enheder

Var træt og skulle have noget mad. Og var blevet afvist 4-5 andre steder i Hvide Sande og Søndervig fordi der var fyldt. Der er en årsag til at vi kunne få plads her. Bestilte sparetips. Nøj hvor var de fede- fedt fedt og fedt og så var de kolde - det er meget stort - på ingen måde hyggeligt - sådan lidt industrielt. Sidste gang vi har spist der

1  Tak, Ole12345678
Anmeldt 9. marts 2020 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg var i sommerhus ved Vedersø klit og fik lysten til at spise ude, vi faldt over dette sted på en køre tur og tænkte vi ville give det et skud. Dog må vi indrømme at vi bagefter fortrød valget, egentlig er maden jo ok til prisen men ingen af os kan forstå hvorfor sådan et populært sommerhus område skal have sådan en tam restaureret til, sødt personale men maden kunne virkelig godt forbedres! Ps. Tror det fik salt nok

Dato for besøg: marts 2020
Tak, 541josephinem
Anmeldt 2. februar 2020

Vi fik nogle virkelig gode og møre bøffer, samt lækker tapas. Servicen var også i top. Det var ovenikøbet billigere end forventet.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 393birgitl

Rejsende, der kiggede på Beach Bowl Restaurant, kiggede også på

Søndervig, Vestjylland

Ringkøbing, Vestjylland

Har du været i Beach Bowl Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!