Anmeldt d. 22. august 2020 fra mobile enheder

Havde booked en overnatning på dette fine gamle hotel direkte hos hotellet, og bedt om opgradering naturligvis mod ekstrabetaling.
Vi fik værelse 20. Værelset burde ikke benyttes så længe der står en stor kølemaskine/ kompressor direkte under vinduet. Den kørte stort set konstant hele natten, hvilket var årsag til at vi stort set ikke fik sovet.
Så opgradering kan absolut ikke anbefales og undgå for alt i verden vær 20.
Ellers var opholdet som forventet set i relation til pris/kvalitet.

Tak, BirteP7130
Anmeldt d. 18. august 2020

Værl lidt slidt men super fine og rent
Personale er totalt til UG ++++++++
Maden i restauranten helt i top og smager rigtigt godt samt et godt vinkort
Morgenmad super og lækker, og der var taget vare på corona med sprit og engangs handsker

Tak, Peter F
Anmeldt d. 15. august 2020 fra mobile enheder

Vi tog en impulsiv beslutning og bestilte en enkelt overnatning på hotellet, som vi tidligere har besøgt.
Hotellet ligger midt i Ringkøbing by, og der er derfor let adgang til alle byens seværdigheder. Vi var tilmed heldige at se vægterne gå deres aftentur.
Der var stor travlhed i morgenmadsrestauranten, men de søde afrydningsdamer var straks på pletten med klud og sprayflaske, når et bord blev ledigt.
Morgenmaden var god og varieret.
Tak for denne gang!

1  Tak, SusVedel
Anmeldt d. 14. august 2020 fra mobile enheder

Stedet er super hyggeligt med god beliggenhed. Vi havde den bedste weekend. Den nye fløj er i topklasse og hotellet har dejlig atmosfære. Would visit again og anbefaler gerne til venner, bekendte, og alle der skal til Ringkøbing og omegn!

Tak, lauraek2019
Anmeldt d. 6. august 2020

Super value for money. Sød og venlig betjening, charmerende placering midt i byen, god og gedigen mad uden dikkedarer.
Jeg er fra Sjælland og er vant til langt højere priser for tilsvarende service og rammer. Rigtig god value for money.

Værelsestip: Den nye fløj er super.
1  Tak, SimmaNuD