Anmeldt d. 3. august 2020

Fantatisk sted, dejligt personale! Ville klar anbefale at booke et ophold her, alt var helt i top! Dejligt område og det hele! Blev budt rigtig godt velkommen af det skønne personale, og man følte sig virkelig velkommen under hele opholdet. Der var altid nogen til at hjælpe med de mindste problemer! Vi spiste også i restauranten og det var dejligt at der var kort vente tid, og man kunne mærke at det var blevet lavet med stor kærlighed!

Har helt sikkert tænkt mig at komme tilbage igen!

Dato for ophold: august 2020
Tak, rebeccagJ3459FM
Anmeldt d. 31. juli 2020

Vi bestilte værelse efter nettet som så rimeligt stort ud. Da vi ankom var værelse svundet ind til et lille værelse på måske 18-20 kvmeter. Det kunne ikke laves om da alt var booket ud, blev der sagt. Værelset var pænt og rent.

Tak, Scanshow
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Først vil jeg rose deres morgenmad dog kan man bare komme fra gaden og spise da der ingen kontrol er ( så “gratis“ morgenmad til folket i Ringkøbing )

Vi havde bestilt Et familie værelse og havde også betalt for et Family room .
Desværre havde jeg trykket to personer ind og ikke 3.

Da vi kom var der ikke et familie værelse og de sagde at vi ikke havde bestilt det men et værelse til 2 og det var hotels.com der havde fejl på deres system.

Vi har altså betalt for sådan et værelse om jeg så kun kom en person, er det, det værelse jeg har betalt for? Så den frække ubehøvlede mand i receptionen som kaldte sig selv for ledelsen eller ejer sagde at det var det samme som hvis jeg havde bestilt en suite ... så ville jeg få et værelse til en person hvis jeg var en !!!! Hallo !!! Jeg betaler for et værelse og det værelse skal jeg da have uanset om jeg kommer en eller to !! Så betaler man da for den ekstra gæst man har med ..
nej sådan er det ikke i følge dem der for man ikke hvad man betaler for men hvad der passer ind i deres system og giver også hotels.com skylden for at vi fik et andet værelse
Men som man kan se så har vi booket et rum med en quinn seng og en sovesofa.
Dette værelse skulle vi havde haft om vi så kun var en person. Der er jo betalt for dette værelse.

Så husk bestiller du en suite eller Et familie room og du bare vil have luksus som en person så får du et kammer i annekset på anden sal.

Jeg kan bestemt ikke anbefale dette hotel
( andet end deres morgen mad;)

Tak, dittemariaj
Anmeldt d. 29. juli 2020

Receptionisten sagde ved ankomst, at det ikke var et de-luxe værelse, som booking.com skrev, men det var ok og rent.
Vi boede i den gamle afdeling med udsigt til torvet, og havde vejret været bedre, var det en fantastisk placering.
Morgenmaden var ok med bag selv pandekager.
Kaffen var super, men det er et spørgsmål, om term okander er coronarigtig emballage..
Bedømmelsen passer både i forhold til kvaliteten og sammenliugnet med prisen.

1  Tak, BentDenmark
Anmeldt d. 24. juli 2020

Kan varmt anbefale hotellet! Maden var fantastisk og værelserne i top. Vi overnattede over en weekend og kunne ikke have ønsket os bedre omgivelserne at holde en romantisk og afslappende weekend. Vi kommer igen

Dato for ophold: juni 2020
Tak, 835katrineh