Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Booking.com
Expedia.com
Hotels.com
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
101
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
100-105 af 306 anmeldelser
Anmeldt d. 19. september 2017 fra mobile enheder

Jeg elsker alt ved Hotellet. Både personalet, faciliteter og hotellet i sig selv. Det er et fantastisk hotel, i en hyggelig by, tæt på alt. Vi spiste på hotellet hver dag, og portionerne var gode og store. Derudover fik vi alt for mange drinks i baren... vi klager ikke 😁

Helt sikkert et sted vi gerne vil besøge igen!

Dato for ophold: juli 2017
Tak, oliviakilden
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 17. september 2017 fra mobile enheder

Total hyggeligt hotel, i fin gammel stil. Der ligge midt på torvet med borde uden foran. Aftensmaden er i top, 5 retters gourmet menu, Dejlig og sød personale. Vi tilbragte en dejlig weekend på hotellet.

Dato for ophold: september 2017
1  Tak, 74dennisz
Anmeldt d. 15. september 2017 fra mobile enheder

Var til jazz- koncert på torvet, sad ved et af hotellets borde. Min makker bestilte en cola til 36 kr., jeg Bestilte en almindelig kop kaffe - til 39 kr - da den kom, var koppen kun halvfuld, og jeg bad derfor om at få en hel kop - men servetrisen insisterede på, at det var en hel kop kaffe. Da hun var ved at gå, oplyste jeg hende om, at hun lige havde kvalificeret sig til et indlæg på FB - det fik hende til at sige, at hvis jeg insisterede, kunne jeg da godt få fyldt op - og det gjorde jeg så - pænt - flere gange. Det tog sin tid, men omsider kom servetrisen med en termokande og følgende spidse bemærkning:"Husk så også at skrive på FB, at du fik en hel termokande" - det være hermed gjort!

Og hvis hun nu havde undskyldt og smilet - ja så havde min vurdering og overskrift været helt anderledes!

Dato for ophold: august 2017
Rejsetype: Rejste som par
2  Tak, Herdis J
Anmeldt d. 13. september 2017 fra mobile enheder

Jeg har haft en fantastisk forlænget weekend på hotellet, jeg var afsted sammen med en veninde. Selve byen er hyggelig, men hotellet så hyggeligt at vi næsten ikke kom ud der fra. Maden og servicen var i top!

Dato for ophold: august 2017
Tak, linececiliea
Anmeldt d. 6. september 2017

Det gamle købstadshotel ligger direkte på Torvet med gå-afstand til alt i Ringkjøbing. Trods alderen er det velindrettet, renoveret og dejligt rent. Værelses lå 25 m hen ad fortovet i samme gamle bygning - dejligt og med gratis parkering. Morgenmaden var super godt - og inkl. en lille en til halsen, hvis man har lyst. Prøv det!

Værelsestip: Alle værelser ser ud til at være gode - spørg evt. om gadeudsigt.
Dato for ophold: september 2017
  • Rejsetype: Rejste som par