181 $
Expedia.com169 $
Travelocity169 $
Priceline191 $
Anmeldt d. 2. juli 2016

Opholdet med 2 overnatninger var en spotdeal til kr. 1300,-. Udover et godt værelse i en selvstændig bygning fik vi en god morgenmad 2 gange samt middag 2 aftener. Første aften var det en 2-retters menu. Den var lidt kedelig men ok. Anden aften var det en rigtig god 5-retters menu. Alt ok med en fin betjening. I forhold til pris var dette ophold i top.

Dato for ophold: juni 2016
1  Tak, Keld L
Anmeldt d. 23. maj 2016

Værelset var småt, kedeligt og lidt forsømt.
Restauranten var ok uden at være glimrende, maden var gennemsnitlig, betjeningen var meget venlig uden at være særlig professionel. Alt i alt en gennemsnitlig oplevelse

Værelsestip: Få et værelse på selve hotellet - annexet er ikke spændende
1  Tak, Finn J
Anmeldt d. 30. april 2016

Boede i annekset, gode og pæne værelser og dejlige senge.
Vi var på morgen/ aftensmad. Flot morgenbord med alt det hele... Aftensmaden var også god ( svarede måske ikke helt til løftet om 5 retter goumemiddag ) vin og drikkevarer i den dyre ende, men betjeningen var fin.

Tak, Hanne H
Anmeldt d. 25. april 2016

Vi har tidligere med stor glæde besøgt hotellet - dog ikke denne gang, som også bliver den sidste. Vi blev indlogeret på selve hotellet - stor glæde - det havde vi ikke prøvet før. Men det var ikke en succes. Der stod et køleanlæg udenfor, som larmede hele døgnet. Frygteligt.

Maden var ok. Dag 2 bestilt vi en dyr flaske vin og lidt postevand. Ved betaling blev regningen udover 2 x miljøtillæg pålagt kr. 30,- for isvand - selv om vi havde købt en dyr vin og kr. 50,- i ekspeditionsgebyr - selv om vi havde ordnet alt via mails. Det var en "snuttet" medarbejder, som overhovet ikke ville drøfte regningen med os - hendes "motto" var: Sådan gør vi altså her.

Værelsestip: lad være at glæde jer over at bo på selve hotellet - bed om at bo alle de andre steder de har nær hotellet.
3  Tak, lisbeth d
Anmeldt d. 21. april 2016

Efter vi have læst Tripadvisor var vi lidt bekymret for opholdet og maden. Men det blev gjort til skamme. Vi havde et dejligt ophold, med værelse i Hovedbygningen og 2 overnatninger. Værelset var stort og rent. Begge middage, en to retters og en 4 retters var rigtig gode og lækkert. Personale var meget i mødekommende. Let til smil. Så man kan ganske rolig bestille et ophold på Hotel Ringkøbing. Vi kommer gerne igen. .

2  Tak, Susanne P