Havde bestilt 2 overnatninger på Fjordgården og burde måske have læst anmeldelserne på Trustpilot først.
Vi blev taget imod, at en yderst sød og servicemindet receptionist.
Vi var i telefonen ved booking af opholdet, ugen forinden, blevet oplyst, at vi fra menukortet i restauranten, frit kunne vælge 2 retter ud af 3 forskellige forretter, hovedretter og desserter- hvilket vi fandt ud af ikke var tilfældet da vi satte os til bords den første aften.
Vi fik dog lov til selv at vælge fra menuen begge dage, dog kun mellem forret og hovedret, efter vi gjorde indsigelser herom.
Vi valgte blandt andet ophold på Fjordgården, på baggrund af at menuen ikke var fastlagt, som vi var blevet oplyst.
Vores smagsløg, hører ikke til i den kræsne ende men retterne på menuen, som bestemt ikke ligger i den billige ende, var under al kritik.
Kedelige smagsløse retter begge dage, blandt andet, en ekstremt tør og melet, halv bagt kartoffel, en overkogt halv gulerod, en tør nakkekotelet fyldt med fedt og en dertilhørende “rødvinsglace” med en halv centimeter fedt på overfladen, samt smagsløs og kedelig burger med en totalt gennemstegt bøf i, hvor kun løg kunne smages - er ikke hvad vi betragter som gourmet spise, som der var lagt op til.
En restaurant hvor man gerne vil fremstå luksuriøs og eksklusiv og praler med “Glæd dig til en madoplevelse” - og “Holdet på Fjordgaarden brænder for faget, de er ambitiøse og bestræber sig på at give dig både store og små oplevelser, når du besøger vores restaurant” - klinger hult, når personalet end ikke ved hvad der serveres, ikke kommunikerer på dansk og forstår hvad man siger og når maden generelt er af så lav standart.
Vi spiste ikke op nogle af dagene og på sidste dagen, valgte vi at forlade restauranten, hvilket blev bemærket og en tjener, som ikke talte dansk forsøgte med at afkræve svar på hvorfor vi ikke havde spist op og køkkenchefen blev tilkaldt midt i restauranten.
Trods ovenstående forklaring vedr. vores oplevelse om maden havde de dog travlt med at få sat drikkevarerne på hotelværelsets regning.
Vi oplevede, at vi blev sat i en ubehagelig situation foran resten af restaurantens gæster.
De tilbød at servere noget andet men det takkede vi nej til, da vi dagen forinden havde den nøjagtige samme oplevelse af maden og det eneste positive, var brødet der kom til forretten.
Havde de tilbudt et gavekort til Jensens Bøfhus eller Mc Donalds, havde vi takket ja på stedet!
Nu kan det være svært at beskrive en adfærd, tone og stemning - men efter “udvandringen” fra restauranten henvendte vi os i receptionen til selvsamme receptionist, som havde givet os så god en modtagelse på ankomstdagen. Hun ændrede karakter på stedet og fik fra at være sød, imødekommende og anderkendende til at være kold, kynisk og afvisende overfor vores kritik. Det eneste hun afmålt sagde var “den må i tage med restauranten” mens hun trak på skuldrene og stirrede intenst og irriteret på os.
Maden er en stor del for os, når vi tager på hotelophold og i det store hele, fik vi ikke hvad vi blev lovet og niveauet var under al kritik.
Morgenmaden var heller ikke imponerende.
“Sæt dig til bords og få en oplevelse” - ja det må man sige vi fik!
Ovenstående slogan lever Fjordgården i den grad op til- bare stik imod den oplevelse vi havde forventet…
Et lille afslag i prisen, ville havde klædt dem men det var tydeligt at mærke, at der skulle penge i kassen og at kunden IKKE er i højsædet men derimod kundens penge….
Det var tydeligt at mærke at feedback og konstruktiv kritik ikke er velanset på Fjordgården.
Værelset var dejligt men dog ikke særligt grundigt rengjort. Spindelvæv i hjørner, både i opholdsrum og badeværelse og døde dyr i vindueskarmene.
Kurbadet var rigtig godt og en sød kvindelig ansat stod bag disken.
Havde givet flere stjerner hvis service niveauet i receptionen & maden i restauranten havde levet op til den meget dyre pris vi gav for opholdet.
I tilfælde af, at Fjordgården har behov for at kommentere på vores kommentar om “personale der ikke taler dansk” - så vil vi blot informere, at det ikke er det der vejer tungest for os men at der er tale om et generelt helhedsindtryk og at kvaliteten bestemt ikke lever op til hvad man betaler for på Fjordgården.