Trip.com
Hotels.com
Orbitz.com
Agoda.com217 US$
Anmeldt d. 21. april 2022

Jeg har været til Aftenro på Fjordgaarden et par gange. Maden er rigtig lækker, og det samme kan siges om hotellets spa-afdeling - virkelig lækkert indrettet og skønt bassin udenfor med udsigt til fjord og landskab.
Men... Jeg synes virkelig man savner det kolde element i spaen, som kontrast og afkøling mellem alle de lækre varme bassiner, saunaer og dampbade, der næsten kan blive for meget af det gode uden afkøling. Den spand man kan tømme ud over sig er langt fra lige så behageligt som et koldtvandsbassin eller -kar, hvor man selv bestemmer hvor hurtigt, hvor meget og hvor længe man vil køles af. Dét håber jeg meget på at der kommer, for så kommer jeg i hvert fald også igen.

Værelsestip: Der er en smuk udsigt fra spa-afdelingens udebassin på taget.
Dato for ophold: marts 2022
Tak, annhI9504IG
Ina Esager, Markedsføring hos Fjordgaarden - Hotel -Kurbad - Konferencer, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. april 2022

Hej Ann

Tak for din besvarelse og for din feedback, den sætter vi stor pris på.

Det glæder os at høre, at du har nydt vores AftenRO og har været tilfredsen med maden og vores Kurbad.

Vi er glade for din feedback omkring manglen på et koldtvandsbassin og jeg sørger for at give det videre til direktøren, så det kan komme med i overvejelserne, når der engang skal tilbydes flere faciliteter i Kurbadet.

Anmeldt d. 21. februar 2022

Dejligt sted med et flot nyt kurbad. Gode værelser og rar atmosfære. Rigtig flot og lækker morgenmad. Måske lidt underbemanden i restauranten til aftensmaden, men det gik fint. Kan kun anbefale deres opholdpakke med kurbads adgang.

Tak, tejsd2022
Ina Esager, Markedsføring hos Fjordgaarden - Hotel -Kurbad - Konferencer, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. februar 2022

Hej

Tak for din fine anmeldelse og anbefaling den sætter vi pris på.

Det glæder os at høre, at Du har haft et godt ophold hos os og har nydt vores Kurbad og atmosfæren hos os.

Angående underbemandingen i restauraten, så tager jeg det lige med videre til vores restaurantchef og gør ham opmærksom på dette, men er glad for at I havde en god aften alligevel.

Anmeldt d. 16. februar 2022 fra mobile enheder

Dejligt sted og afslappet atmosfære med service i højsædet! Fik desværre behandling aflyst pga sygdom blandt personalet, men fik en flot kompensation som undskyldning. Corona kan ingen jo desværre styre!

Tak, Dorthe_Danmark
Ina Esager, Markedsføring hos Fjordgaarden - Hotel -Kurbad - Konferencer, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. februar 2022

Hej Dorthe

Mange tak for din anmeldelse af fjordgaarden.

Det glæder os at høre, at I oplevet en afslappende atmosfære hos os under jeres besøg.

Jeg er glad for at høre, at I fandt en løsning efter jeres behandling desværre blev afslut og at I havde et godt ophold.

Ina

Anmeldt d. 16. februar 2022 fra mobile enheder

Lækker spa oplevelse - værelser i top stand, dog skuffet over morgenmads restauranten. Der blev spillet høj jazz musik til stor gene. Alle smør pakkerne var udløbet på dato, med mere end en uge, og der blev ikke fyldt op i buffeten - så det trak en ellers god oplevelse ned til en lidt skuffende oplevelse. Stram op.

Tak, Anders_Vi

Hej Anders

Tak for din anmedelse og din feedback omkring jeres ophold på Fjordgaarden, den sætter vi stor pris på.

Vi er glade for at høre, at du har været tilfreds med jeres oplevelse i vores kurbad.

Jeg har lige været ude og snakke med køkkenet og har tjekket at vores smørpakker har en holdbarhedsdato til d. 4/11 2022. Vi vil gerne beklage, hvis du har fået en der var ældre.

Jeg sørger for at tage din feedback omkring manglende opfyldning i buffeten med videre til vores restaurantchef og gør ham opmærksom på dette.

Fjordgaarden

Anmeldt d. 7. februar 2022

Vi havde en enkelt overnatning med spa og middag og Fjordgaarden leverede rigtig fint.
Spa området virkede helt nyt og var utroligt pænt og rent.
Personalet venlige og hjælpsomme.

Kan bestemt anbefales.

1  Tak, 101flemmings

Hej Flemming

Tak for din anmeldelse og anbefaling af Fjordgaarden.

Det glæder os at høre, at opholdet har levet op til jeres forventninger, samt at I har været tilfredse med vores services og faceiliteter.

Ina