220 US$
Gratis afbestilling indtil d. 28.05.22
Book nu, betal under opholdet
Hotels.com
220 US$
Gratis afbestilling indtil d. 29.05.22
Expedia.com220 US$
Priceline
Travelocity220 US$
Anmeldt d. 2. januar 2022 fra mobile enheder

Vi kan SLET IKKE få armene ned af bare begejstring…
Min mand og jeg har netop nydt et HELT FANTASTISK ophold på dette magiske sted.

Vi havde booket et Spa-ophold med 2 overnatninger i Juniorsuite med udsigt til den smukke og rå natur (og tilkøbte en ekstra nat, da vi den sidste aften skulle mødes med venner og familie på en restaurant inde i Herning for at fejre vores bryllupsdag..❤️) som bød på ren afslapning, velvære, fordybelse, nærvær og RO.

Den MEGET smukke Spa må man ABSOLUT ikke snyde sig selv for. Her fik vi mulighed for, iført fin lille tophue, at nippe til lidt bobler alt imens stjernehimlen lagde sig som et fint tæppe over os, som flød veltilpasse og ikke mindst varme rundt i den 38 grader opvarmede pool på taget. Og den smukke “lounge” med pejs var et rart sted at trække stikket og bare tillade sig at komme heeeeelt ned i gear.

Og efter en utrolig smuk, fredfyldt, bjergtagende, medrivende, men også MEGET kold tur til Lyngvig Fyr, var det ren luksus at kunne flyde ud (og for den sags skyld også tø op…) i et varmt karbad i hjørnet af suiten hvor der var plads til os begge, mens vi kunne se en af de mange helt nye premiere-film i “biograf”-sektionen på TV’et. Og stor var overraskelsen, da det gik op for os at ALT i minibaren på værelset var til fri afbenyttelse og UDEN beregning.

Den hyggelige restaurant bød på velsmagende 3 retters menu hver aften som en del af Spa-pakken. Og især den økologiske okse fra Billum med trøffelsauce var hele køreturen fra København værd. Helt utrolig mør og velsmagende i en klasse for sig. Og igen om morgenen sørgede restauranten for at give smagsløgene en sanselig oplevelse med et velassorteret og indbydende udvalg.

Men det var ikke bare på det oplagte og forventede, at Fjordgaarden scorede sine topkarakterer. For der var virkelig tænkt på detaljerne. På dame-toiletterne var der et lille skab med div. hygiejne produkter og der var sat et lille “car-kit” ved udgangen til P-pladsen med fx. anti-is spray og sneskraber, således at bilister kunne få en sikker tur hjem. Så forkælelsen kunne mærkes hele vejen rundt.

Og da min mand ved ankomst havde spurgt til råds om valg af restaurant til fejring af vores bryllupsdag, ja så fik vi ganske uventet sandelig overrakt en venlig opmærksomhed fra Fjordgaarden på dagen, i form af et håndskrevet kort, lidt chokolade og en flaske bobler UDEN beregning.

Så der er ABSOLUT ingen tvivl om at Fjordgaarden er et sted vi MEGET gerne vil besøge igen.
Af hjertet tak for at lade os glemme pandemien for en stund og for at have dannet de PERFEKTE rammer om vores Bryllupsdags Getaway……

Tak, Betinak666
Ina Esager, Markedsføring hos Fjordgaarden - Hotel -Kurbad - Konferencer, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2022

Hej Betina

Tak for din meget fine anmeldelse af jeres Bryllupdags getaway på Fjordgaarden og stort tillykke med bryllupsdagen.

Vi er meget glade for, at I har haft et fantastisk ophold hos os og har fået slappet af, RO og oplevet nærvær.

Det glæder os at høre, at I har nydt tiden og faciliteterne i Kurbadet, jeres middager i restauranten, samt morgenmaden. og jeres værelse.

Anmeldt d. 2. januar 2022

Venligt og imødekommende personale møder en som det første; dernæst overraskes man positivt over værelset, der både er større og mere lusuriøst, end danske hoteller normalt har.
Ordentlige møbler, en fin sofa, skrivebord og to gode lænestole og plads nok! Og minsandten om ikke badeværelset har ekstra hylder. Det er heller ikke almindeligt på danske hoteller, hvor man i reglen skal lade sin toilettaske slås om pladsen med barbergrej, tandbørste og andet til faget hørende.

Tak, 43finnjean

Hej Finn

Tak for din anmeldelse omkring jeres nytårsophold på Fjordgaarden.

Det glæder os at høre, at I har været tilfredse med vores services og at I har været tilfredse med værelset i har overnattet på og dets faciliteter.

Anmeldt d. 30. december 2021

Fint hotel og lækkert kurbad. Vi var lidt skuffede over servicen, da det kom til maden. Utrolig lang ventetid i restauranten (der gik næsten 2 timer inden vi fik vores hovedret) og ingen betjening i baren bagefter. Vi fik at vide der simpelthen var for travlt i restauranten til at de kunne hjælpe i baren …. I receptionen var de super søde og hjælpsomme. Her var servicen i top.

Tak, rikkewind

Hej Rikke

Tak for din anmeldelse og din feedback omkring jeres oplevelse på Fjordgaarden, det sætter vi stor pris på.

Det glæder os at høre, at I har været tilfredse med vores Kurbad og servicen i receptionen.

Hvad angår jeres restaurant oplevelse beklager vi for ventetiden og den manglede betjening i baren, det er bestemt ikke vores normale standard. Jeg sørger for at tage din feedback med videre til vores restaurantchef.

Anmeldt d. 30. december 2021

Vi havde et skønt ophold. I Spa området var der rigtig mange muligheder for sauna og hygge kroge. God mad og service fra personalet. Vi kan klart anbefale det. Vi ærgrer os over at det ikke ligger tættere på vores bopæl så ville vi komme oftere.

Værelsestip: Næste gang hil jeg vælge et større værelse end standard. Der var ikke plads til et lille skab til tøj
Tak, 980cajab

Hej

Tak for din anmeldelse omkring jeres ophold på Fjordgaarden.

Det glæder os at høre, at I har haft et skønt ophold hos os og har været tilfredse med vores kurbadsfaciliteter, jeres middag og servicen.

Anmeldt d. 29. december 2021

Maden var udsøgt og god betjening i restauranten vi fik 5 retters den første dag og a la carte dag 2. SPA'en er virkelig god - en af de bedste med udendørs pool flere saunaer - finsk, infrarød, damp for bare at nævne et par stykker

Tak, lotteo442

Hej Lotte

Tak for din anmeldelse omkring dit ophold på Fjordgaarden.

Det glæder os at høre, at du har nydt middagen og servicen i vores restaurant, samt at I har været tifredse med vores Kurbads faciliteter.