Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com220 US$
Priceline220 US$
Hotels.com220 US$
Tripadvisor220 US$
Travelocity220 US$
Orbitz.com220 US$
Anmeldt d. 30. december 2021

Fint hotel og lækkert kurbad. Vi var lidt skuffede over servicen, da det kom til maden. Utrolig lang ventetid i restauranten (der gik næsten 2 timer inden vi fik vores hovedret) og ingen betjening i baren bagefter. Vi fik at vide der simpelthen var for travlt i restauranten til at de kunne hjælpe i baren …. I receptionen var de super søde og hjælpsomme. Her var servicen i top.

Tak, rikkewind
Ina Esager, Markedsføring hos Fjordgaarden - Hotel -Kurbad - Konferencer, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2022

Hej Rikke

Tak for din anmeldelse og din feedback omkring jeres oplevelse på Fjordgaarden, det sætter vi stor pris på.

Det glæder os at høre, at I har været tilfredse med vores Kurbad og servicen i receptionen.

Hvad angår jeres restaurant oplevelse beklager vi for ventetiden og den manglede betjening i baren, det er bestemt ikke vores normale standard. Jeg sørger for at tage din feedback med videre til vores restaurantchef.

Anmeldt d. 30. december 2021

Vi havde et skønt ophold. I Spa området var der rigtig mange muligheder for sauna og hygge kroge. God mad og service fra personalet. Vi kan klart anbefale det. Vi ærgrer os over at det ikke ligger tættere på vores bopæl så ville vi komme oftere.

Værelsestip: Næste gang hil jeg vælge et større værelse end standard. Der var ikke plads til et lille skab til tøj
Tak, 980cajab

Hej

Tak for din anmeldelse omkring jeres ophold på Fjordgaarden.

Det glæder os at høre, at I har haft et skønt ophold hos os og har været tilfredse med vores kurbadsfaciliteter, jeres middag og servicen.

Anmeldt d. 29. december 2021

Maden var udsøgt og god betjening i restauranten vi fik 5 retters den første dag og a la carte dag 2. SPA'en er virkelig god - en af de bedste med udendørs pool flere saunaer - finsk, infrarød, damp for bare at nævne et par stykker

Tak, lotteo442

Hej Lotte

Tak for din anmeldelse omkring dit ophold på Fjordgaarden.

Det glæder os at høre, at du har nydt middagen og servicen i vores restaurant, samt at I har været tifredse med vores Kurbads faciliteter.

Anmeldt d. 29. december 2021

Hotel Fjordgaarden har en topklasse spa og en lækker restaurant med velsmagende mad og dejlige vine. Vonå-værlserne er meget komfortable. Betjeningen i spa og restaurant er perfekt, receptionen kunne måske godt være lidt bedre - der synes at være nogen usikkerhed om vilkårene for brug af spaen ved to overnatninger.

Værelsestip: Vonå værelserne er fine
Tak, SoerenSP

Hej Søren

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har nydt vores kurbad og vores service og mad i restauranten.

Din feedback omkring betjeninge i receptionen, tager jeg med videre til vores receptionschef og gør ham opmærksom på dette.

Anmeldt d. 29. december 2021 fra mobile enheder

Dejligt sted med et kurbad som giver komplet afslapning og ro :)

God service fra man trådte ind af døren.

Kan klart anbefales. Ekstra plus er at de har værelser hvor man må have hund. Man får endda hunde skål og hunde legetøj til låns.

Restauranten levede også op til forventningerne med god service og en spændende og lækker menu

Tak, Michelle G

Hej Michelle

Tak for din fine anmeldelse. Det glæder os at høre, at du har oplevet komplet afslapning og RO under dt ophold hos os, samt at du har været tilfreds med vores services og facilieter.