208 US$
Expedia.com208 US$
eDreams
Agoda.com217 US$
Anmeldt d. 29. december 2021

Maden var udsøgt og god betjening i restauranten vi fik 5 retters den første dag og a la carte dag 2. SPA'en er virkelig god - en af de bedste med udendørs pool flere saunaer - finsk, infrarød, damp for bare at nævne et par stykker

Tak, lotteo442
Ina Esager, Markedsføring hos Fjordgaarden - Hotel -Kurbad - Konferencer, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2022

Hej Lotte

Tak for din anmeldelse omkring dit ophold på Fjordgaarden.

Det glæder os at høre, at du har nydt middagen og servicen i vores restaurant, samt at I har været tifredse med vores Kurbads faciliteter.

Anmeldt d. 29. december 2021

Hotel Fjordgaarden har en topklasse spa og en lækker restaurant med velsmagende mad og dejlige vine. Vonå-værlserne er meget komfortable. Betjeningen i spa og restaurant er perfekt, receptionen kunne måske godt være lidt bedre - der synes at være nogen usikkerhed om vilkårene for brug af spaen ved to overnatninger.

Værelsestip: Vonå værelserne er fine
Tak, SoerenSP

Hej Søren

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har nydt vores kurbad og vores service og mad i restauranten.

Din feedback omkring betjeninge i receptionen, tager jeg med videre til vores receptionschef og gør ham opmærksom på dette.

Anmeldt d. 29. december 2021 fra mobile enheder

Dejligt sted med et kurbad som giver komplet afslapning og ro :)

God service fra man trådte ind af døren.

Kan klart anbefales. Ekstra plus er at de har værelser hvor man må have hund. Man får endda hunde skål og hunde legetøj til låns.

Restauranten levede også op til forventningerne med god service og en spændende og lækker menu

Tak, Michelle G

Hej Michelle

Tak for din fine anmeldelse. Det glæder os at høre, at du har oplevet komplet afslapning og RO under dt ophold hos os, samt at du har været tilfreds med vores services og facilieter.

Anmeldt d. 15. december 2021 fra mobile enheder

Skøn skøn aften på Fjordgaarden, som levede helt op til vores forventninger.
Maden var fantastisk fra forret til dessert og personalet var meget imødekommende og smilende gennem hele aftenen.
Omgivelser er flotte og indbyder til en dejlig aften.
Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Annette6880
Ina Esager, Markedsføring hos Fjordgaarden - Hotel -Kurbad - Konferencer, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. december 2021

Hej Annette

Tak for din fine anmedlelse.

Det glæder os at høre, at I har haft en skøn aften, der levede op til jeres forventninger.

Tak for din fine ros, jeg sørger for at tage den med videre til vores køkken og personalet.

Anmeldt d. 14. december 2021

Min veninde og jeg havde booket et ro for to ophold. På dagen blev vi taget godt imod og startede i kurbade. Kurbad afdelingen var super fin og ren. Venligt personale.
Dog kunne det være dejligt, hvis lyset var lidt mere dæmpet i saunaerne, men det er helt sikkert en smagssag 9/10 stjerner til den afdeling.
Værelset var et standard værelse, men med god komfort og fin plads. Et stort minus var, at der ikke var belysning over nogle af spejlene, så det var temmelig svært at lægge makeup. Når man er på tøsetur trækker det lidt ned. Jeg vil nok sige 7,5/10 til værelset, pga den manglende belysning, som i stedet er prioriteret til en upraktisk pendel ved siden af spejlet. Men det er selvfølgelig nok også en smagssag.

Det der virkelig trækker ned er vores oplevelse i restauranten. Jeg havde på forhånd givet besked ved booking om fødevareintolerancer og forventer at det bliver efterkommet, når jeg ved bestilling får at vide, at det ikke er et problem og at det har køkkenet styr på.
Det er en kæmpe stressfaktor, når der ikke er styr på maden, da jeg kan blive hundesyg af at indtage fødevarer jeg ikke tåler.
Det er virkelig ufedt at blive mødt af et personale (det skal nævnes de er søde og venlige) der siger der er styr på en vegansk, glutenfri menu, der dog gerne må indeholde æg. Og så få serveret :

En lille forårets-ting med Bresola (tørret kød)

Suppe med kødstykker og smag af kødfond - den blev dog byttet ud med en svampesuppe, som jeg havde fået at vide jeg ville få. Den var fin

Brødet til suppen var glutenfri, men blev serveret med laktosefri smør. Laktose fri er ikke det samme som vegansk, og jeg tåler slet ikke komælk. Det blev så efter henvendelse byttet ud til vegansk smør.

Så altså 3 trælse oplevelser i en to retters menu

Det var bare en ærgerlig og træls oplevelse som jeg godt kunne være foruden. Det er ikke afslappende at spise og hele tiden skulle være OBS på, om der "er noget i maden" jeg ikke kan tåle.

Køkkenchefen var imødekommende og venlig, og gav os en kop kaffe og grå utemperet chokolade, der havde været semismeltet (der var stadig hele knapper i) og tilsat nogle tranebær, på husets regning som et plaster på såret.

Summa summarum er for mit vedkommende, at det havde været SÅ meget mere afslappende for mig hvis kokken havde sagt "det her har jeg slet ikke styr på - men jeg har de og de råvarer - har du en ide til hvad jeg kan lave".

Ved udtjekning var der noteret 2* fodscrub og diverse drikkevarer på vores regning fra spaen.

Noget vi ikke havde købt. Det blev da også slettet igen.

Men den generelle følelse af at her kunne vi læne os tilbage og slappe helt af på hele opholdet udeblev desværre.

Jeg håber vi var uheldige. Rammerne er der på stedet, til at det kunne være super godt.

Tak, Louise P
Ina Esager, Markedsføring hos Fjordgaarden - Hotel -Kurbad - Konferencer, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. december 2021

Hej Louise

Tak for din anmeldelse og din feedback omkring jeres ophold på Fjordgaarden, det sætter vi stor pris på.

Vi er glade for at høre, at I har været tilfredse med modtagelsen i receptionen og har nydt tiden i Kurbadet, samt værelset. Jeg tager din feedback om manglende beslysning med videre.

Hvad angår jeres restaurant oplevelse, beklager vi for den oplevelse i har fået, det er bestemt ikke vores normale standard.

Vi bestræber os hele tiden på at forbedre vores service og faciliteter og sætter derfor stor pris på din feedback. Din feedback bliver givet videre, så vi fremadrettet kan give vores gæster den bedst mulige oplevelse.

Fjordgaarden