Anmeldt d. 19. september 2020 fra mobile enheder

Det kan være en udfordring at finde overnatning når man har to hunde. Vi havde hørt at Hotel Fjordgården var hundevenligt, og bookede uden problemer en overnatning. Ved ankomst var der redt op til hundene. Der var mad og vandskåle på værelset, legetøj og godbidder. Man følte sig meget velkommen. Vi spiste en rigtig dejlig middag i restauranten, med oplagt personale, som trods mundbind, virkede “smilende og søde”. Tak for et dejligt ophold fra både to-og firebenede.

Tak, lineb118
Anmeldt d. 13. september 2020 fra mobile enheder

Jeg vil tage udgangspunkt i værelset.
Så alt uden om værelset er perfekt.
Det er første gang vi har fået et værelse der er på højde med et vandrehjem. Ikke at et vandrehjem er dårligt, men ikke det man forventer et sted som Fjordgården.

Tak, Mbjb8700
Anmeldt d. 12. september 2020 fra mobile enheder

En fantastisk betjening :service og mad i top klasse
Har ikke fået serveret mad før så udsøgt tilberedt.
Fjorgården er en mad oplevelse -det samme gælder vine til maden
Generelt en oplevelse som man vil tænke tilbage på
Med glæde

Tak, Mogenswe
Anmeldt d. 9. september 2020 fra mobile enheder

Anmeldelse af Hotel Fjordgaarden i Ringkøbing,
Vi var 6 venner afsted på weekend tur hvor vi boede på Hotel Fjordgaarden i Ringkøbing ( 2 overnatninger )
Dette er en super lækker hotel med en dejlig resturant hvor vi spiste den een aften.
En ok oplevelse med deres resturant.
Vi blev godt modtaget af venlige tjenere i skønne omgivelser.
Vi fik deres 3 retters menu med og derud over lidt appetitvækkere, og det smagte skønt, Ikke Michelin niveau men helt sikke anbefaligs værdig resturant
Vi var også en tur i Hotel Fjordgaarden nye wellness afdeling. Uhaa det var dejlig og helt i top mine varme anbefalinger.
Resten af hotellet, værelser var fine og der var rent. Prisen meget fornuftig, helt sikke et besøg vær og ikke sidste gang Jeg kommer Der.

Endnu en gang tak for nogle super dejlige dage med super betjening skønne omgivelser.

Vi kommer helt sikkert igen

Tak, jakobg386
Anmeldt d. 6. september 2020 fra mobile enheder

Vi ankom lørdag eftermiddag, bliv checket in på et fint værelse.
Efterfølgende fik vi en super middag i restauranten med dejlig vinmenu til.
Om aftenen var vi i kurbad også super fint, specielt poolen på taget var lækker.
Morgenmaden næste morgen var til gengæld et stort kaos, personalet kunne slet ikke følge med og vi måtte være tålmodige for at få vores iskolde bakeoff rundstykker og den kolde røræg. Alting var portionsanrette i små glas, nok ikke det smarteste.
Ellers et fint ophold

Tak, Karl Johan P