Anmeldt d. 28. august 2020

Værelset var på mange måder udmærket, men vi foreslog nogle forbedringsmuligheder
Restauranten er rigtig god og ideen med at servere morgenmaden "corona" sikker er fremragende
Placeringen nær et landbrugscenter kan i sommertiden medføre en del støj i dagtimerne

Tak, Climber588985
Mathilde Lynett Jensen, Gæsteservice/reception hos Fjordgaarden - Hotel -Kurbad - Konferencer, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Hej

Tak for noget konstruktiv feedback. Det er dejligt at høre I havde et godt ophold og nød maden i restauranten.

Vi har arbejdet videre med jeres ideer til værelset og har allerede foretaget forbedringer - så tak for dem:-)

Mvh. Mathilde / Fjordgaarden

Anmeldt d. 22. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde booket et ophold inkl adgang til kurbad. Værelset var pænt og rent. Et lækkert kurbad. Flot og meget gennemført, rent og pænt. Fri adgang til frugt og vand. Virkelig et besøg værd. Maden i restauranten er rigtig lækker, godt tilberedt og venlig betjeningen. Til morgenmaden var det taget stor hensyn til covid-19, alt var pakket ind eller anrettet i små glas. Meget gennemført. Vil med sikkerhed komme der igen.

Tak, DanielCasse

Hej Daniel

Tak for alle de fine ord. Vi er glade for at høre om jeres oplevelse, det er dejligt, at vi var besøget værd.

Vi vil glæde os til at byde jer velkommen igen.

Mvh. Mathilde / Fjordgaarden

Anmeldt d. 18. august 2020

Vi havde bestilt ophold med Wellness.
Vi ringende på forhånd og spurte om der var mulighed for at spise i wellness området
da vi ellers først ville tjekke ind efter middagsmaden. Vi fik oplyst, at der var flere forskellige tinge at vælge imellem. Derfor tjekke vi ind allerede klokken 10.00 - Da vi så blev sulten var der kun en salatbar og vi var nød til at klæde om og tage en tur ned i byen og spise ordentligt mad. (Hvis der bare havde været en sandwich - Men nej. Der stod også at der var frugt og snack i wellness området, men nej der var KUN frugt. Først efter vi to gange gjorde opmærksom på det kom der pensuts.
Så da vi skulle spise blev der først serveret det forkerte mad for os og derefter det ringe mad vi fik serveret var total kold. Kan bestemt ikke anbefales. Og wellness områet er fint men alt for mange saunaer kontra andre ting som f.eks. Vejlefjord.

Værelsestip: Find et andet sted
Dato for ophold: juli 2020
Tak, godmadnu
Anmeldt d. 16. august 2020 fra mobile enheder

Vores forventninger til opholdet var allerede skruet højt i vejret efter at have læst om stedet på sociale medier, men Hotel Fjordgården formåede alligevel at overraske os og overgå forventningerne med utroligt servicemindede medarbejdere og meget lækre værelser. Morgenbuffeten var rigtig lækker - og corona-situationen løst på bedste vis. Kurbadet var ligeledes meget lækkert - også her var man i meget flotte omgivelser og servicen var i top. Vi oplevede på ingen tidspunkter at badet var crowdet med mennesker selvom vi nåede at besøge det på tre forskellige tidspunkter på dagen.

Tak, lauravO6798VB

Hej Laura,

Mange tak for alle de fine ord - det sætter vi stor pris på. Det er dejligt at høre, at vi kunne leve op til jeres høje forventninger, og at I havde et dejligt og afslappende ophold.

Vi håber at se jer igen en anden gang.

Mvh. Mathilde L. Jensen / Fjordgaarden

Anmeldt d. 10. august 2020

Vi havde købt "Ro for 2". Fri afgang til Spa, som var en virkelig dejlig oplevelse, især den store udendørs pool. Der var en 2 retters menu med i prisen. Det var en meget fin og hyggelig restaurant, men en sød ung tjener. Maden var virkelig lækker. Den var forudbestemt, men det gjorde ikke noget. Personalet var meget søde, venlige og opmærksomme. Vi kommer meget gerne igen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Camper60265163951
Hotel Fjordgården Ringkøbing, Markedsføring hos Fjordgaarden - Hotel -Kurbad - Konferencer, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. august 2020

Hej Camper

Mange tak for din flotte anmeldelse og de flotte ord vi får med på vejen.

Dejligt i har haft et skønt ophold og vi håber, at kunne byde jer velkommen igen.

Mvh. Benjamin / Fjordgaarden