Så dejligt ophold, en enkelt overnatning med 3 retter inklusiv! En cremant på værelset da vi kom, frugt og chokolade, perfekt! Helt vildt lækker spa med alt man kunne ønske sig! Der var ikke mange andre end os så vi havde rigeligt med plads! Det kan anbefales at stå tidligt op, så fik vi det os helt for os selv fra morgenstunden! Selvom det er et ældre hotel er det blevet smagfuldt indrettet! Meget hjælpsomt personale

Dato for ophold: juli 2020
Tak, sanni n
Hotel Fjordgården Ringkøbing, Markedsføring hos Hotel Fjordgården, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej Sanni N

Dejligt at du synes om vores nye kurbad - det er vi glade for.

Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden god gang - måske til en gin fra Njord ;)

Anmeldt d. 30. juni 2020

Var så heldig at vinde et luksus spa ophold med overnatning og med et fire retters menu til aften. Der var champagne og andre lækkerier på værelset. Det er et fantastisk nyopført spa område på det gamle Hotel Fjordgaarden. Dejlige omgivelser, dejlig aftensmad og morgenmad, som var anrettet portionsvis. Kan varmt anbefales.

Værelsestip: Værelse med balkon og badekar.
Tak, Roforto

Hej Roforto

Anmeldt d. 29. juni 2020

Hote Fjordgaarden gør det godt. En dejlig naturperle ved både fjord og å. Et dejligt område, og et hyggeligt hotel. Det nye kurbad og nyistandsatte restaurant er på alle måder fremragende og lige i tidens naturlige og nordiske ånd. Topkarakter herfra.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 68sannek

Hej Anne K

Tak for din flotte anmeldelse.

Dejligt at du synes om vores nye kurbad og restaurant.

Anmeldt d. 26. juni 2020 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt sted. Super sød og venlig betjening over alt på hotellet. God restaurant. Fin placering af hotellet lige ved fjorden. Gå afstand til hyggelige Ringkøbing. Giver mine bedste anbefalinger!

Dato for ophold: juni 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Expedition799074

Hej

Tak for din flotte anmeldelse.

Dejligt at du synes om personalet - det bliver de glade for at høre.

Anmeldt d. 26. juni 2020 fra mobile enheder

Værelset var i modsætning til de fleste hotelværelser udstyret med sofa. Det var første plus. Næste var absolut de tilpas faste senge.
Det nye kur-bad er helt klart de næste 2 værd. Hvis jeg skal kritisere noget må det være at vandet i fjordbadet på tag-terrassen godt måtte være koldere når der er 27 grader i luften ellers helt perfekt
Der mangler måske også lidt flere solvogne på taget men det er absolut en lille detalje.
Det sidste er så maden som også var ganske fin. Godt udvalg af vine.
Morgenmaden serveret i portionsanrettet buffet fungerer upåklageligt.

Tak, H6411QPbrianp

Hej H64QPbrianp

Tak for din flotte anmeldelse - fedt at høre, at i havde en god par-tur.