Anmeldt d. 26. juni 2020 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt sted. Super sød og venlig betjening over alt på hotellet. God restaurant. Fin placering af hotellet lige ved fjorden. Gå afstand til hyggelige Ringkøbing. Giver mine bedste anbefalinger!

Dato for ophold: juni 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Expedition799074
Hotel Fjordgården Ringkøbing, Markedsføring hos Hotel Fjordgården, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej

Tak for din flotte anmeldelse.

Dejligt at du synes om personalet - det bliver de glade for at høre.

Anmeldt d. 26. juni 2020 fra mobile enheder

Værelset var i modsætning til de fleste hotelværelser udstyret med sofa. Det var første plus. Næste var absolut de tilpas faste senge.
Det nye kur-bad er helt klart de næste 2 værd. Hvis jeg skal kritisere noget må det være at vandet i fjordbadet på tag-terrassen godt måtte være koldere når der er 27 grader i luften ellers helt perfekt
Der mangler måske også lidt flere solvogne på taget men det er absolut en lille detalje.
Det sidste er så maden som også var ganske fin. Godt udvalg af vine.
Morgenmaden serveret i portionsanrettet buffet fungerer upåklageligt.

Tak, H6411QPbrianp

Hej H64QPbrianp

Tak for din flotte anmeldelse - fedt at høre, at i havde en god par-tur.

Dejligt at du synes om vores nye kurbad - det er vi glade for.

Anmeldt d. 23. juni 2020

Rigtig dejligt kurområde - lækker aftensmad - dejligt morgenbord - og alle steder er der pænt og rent. Man møder kun venligt personale. Det kan varmt anbefales at besøge Fjordgården - enten som dagsgæst i kurområdet, som spisested eller at tage et ophold

Tak, monskjern

Hej Monskjern

Mange tak for din flotte ord.
Dejligt at du har haft en dejlig oplevelse hele vejen rundt.

Særligt glæder det os, at du synes godt om vores nye kurbad, og selvfølgelig også personalet.

Mvh. Benjamin / Gæsteansvarlig

Anmeldt d. 23. juni 2020 fra mobile enheder

Har haft et skønt spaophold. Meget positivt. Venligt personale, flot spa, pænt værelse, dejlig aftensmad.
Eneste lille minus var morgenbrødet som var så tørt som pap og virkede som om det var fra forrig uge og noget meget vandet scrabled egg. Der er plads til lidt forbedring på morgenbordet. Ellers helt perfekt.

Tak, Nomad722363

Hej Nomad722363

Tak for din flotte anmeldelse.

Dejligt at du synes om vores nye kurbad - det er vi glade for.

Anmeldt d. 21. juni 2020 fra mobile enheder

Super god oplevelse. Flot nyt spa/kurbad. Dejlig spa behandling. Lækker aftensmad og morgenmad. Virkelig sød og venligt personale. Stor ros til dem. Flotte og hyggelige omgivelser Vi følte os meget velkommen og kommer helt sikkert igen. Tak for en skøn weekend.

Tak, 285annis
hotelfjordg_rdenr, Gæsteansvarlig hos Hotel Fjordgården, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juni 2020

Hej Anni

Tak for din flotte anmeldelse.

Fantastisk at du synes godt om vores nye kurbad.

Den flotte ros til personalet er givet videre - det er vi glad for.