“Aldrig har vi fået så dårlig betjening”
Anmeldelse af Restaurent Nordic

Restaurent Nordic
Anmeldt 6. august 2021

Aldrig har vi fået så dårlig betjening som på Restaurant Nordic!
Drikkevarer serveres, men ingen glas før vi beder tjeneren om det. Maden, der serveres som share food, kom på bordet uden, at vi havde fået hverken tallerkener eller bestik. Da vi gør tjeneren opmærksom på det, går han ud for at hente det. På hans vej ud for at hente det, ringer restaurantens telefon, som han vælger at tage, en samtale som tager lang tid. Maden når at blive kold inden vi får bestik... Da desserten serveres, gentages seancen: Ingen skeer. Jeg går “jagt” efter en tjener og når næsten helt ud i køkkenet, før jeg finder en. Isen når i mellemtiden at smelte.
Brødet serveres længe efter hovedretten er påbegyndt. Beskidt service og madrester på nabobordet får lov til at stå i 45 minutter på trods af gentagne opfordringer til at fjerne det, da det tiltrækker fluer. Og aldrig har jeg da set så mange fluer på en restaurant! To af mændene i vores selskab laver hurtigt en konkurrence ud af at “klaske” dem. De når op på mere end 30 fluer inden maden serveres. Ad!!!

Det er synd for kokken, for maden var faktisk god (havde den bare været varm).

Tak, Louise H

Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Vi har spist en 8 retters servering, og har oplevet en fantastisk service, vi var ikke lige vilde med alle retterne, men blev tilbudt ekstra vin, ekstra mad og chokolade uden beregning Kan kun anbefale dette sted, gæsten føler sig virkelig i centrum❤️❤️❤️

Tak, nadimb281
Anmeldt 27. juli 2021

Dejlige smagsopleverser, flotte og rigelige retter og super sød og vidende betjening.
Kommer snart igen.

Tak, 123foged
Anmeldt 27. juli 2021

Suveræn menu med en velafstemt og delikat vinmenu. Super betjening, hyggelige lokaler, godt prisneveau - alt i alt en suveræn oplevelse. Vi kommer helt sikkert igen!!

Tak, Frank J
Anmeldt 8. juli 2021 fra mobile enheder

Autentisk, super charmerende restaurant med venlig betjening og spændende mad og spændende koncept. Synes hovedretten var meget lille. Men kommer gerne igen.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, pia qvolsbæk m

Rejsende, der kiggede på Restaurent Nordic, kiggede også på

Har du været i Restaurent Nordic? Fortæl om dine oplevelser!