“Vildt lækkert og spændende”
Anmeldelse af Restaurent Nordic

Restaurent Nordic

Vildt lækkert og spændende mad - alle retter er næsten et kunstværk og smager rigtig godt...derudover en mega god service, og meget fornuftige priser ...Stor anbefaling

Tak, malenelassen

Anmeldt 19. september 2020

Nordic tilbyder menu´med flere serveringer ud fra overskriften - god mad og samvær. Vi valgte en intro med bobler efterfulgt af 8 serveringer.
Virkeligt lækkert mad og et fint timet rul mellem8 serveringer.

Næste gang vælger vi 10 serveringer og den tilhørende vinmenu. Tak for en dejlig aften.

Tak, Lars J
Anmeldt 8. september 2020 fra mobile enheder

Har været forbi Nordic en del gange her hen over sommeren og har hver gang nydt frokosten. En aftenmenu har vi stadig til gode at prøve. I dag kom vi forbi for at snuppe en spontan frokost. Vi valgte begge 2 serveringer. Alle 4 retter kommer så på en gang, det ville have været fint med én ad gangen, men ok da vi havde valgt en varm og en kold hver. Vi fik begge begge menuirestegt fisk, den var super lækker, min kone fik røget laks som var ok og jeg bestilte tatar. Den har jeg bestemt fået bedre andre steder, kødet var i store klumper og stadig fyldt med sener, så den spiste jeg ikke. Denne ret kan ikke anbefales. Tjeneren undskyldte og beklagede, så det ville have været på sin plads at have fratrukket den på regningen, men det skete ikke :-(

2  Tak, 518mortenh
Anmeldt 3. september 2020 fra mobile enheder

Virkelig spændende og velsmagende mad. Betjeningen var også yders behagelig.
Vinen også god.
...måske lidt pricy...

Tak, H2565EMchristianr
Anmeldt 29. august 2020 fra mobile enheder

Det var ikke ventet at finde en så raffineret restaurant i Ringkøbing - men den findes altså. Vi var der til frokost og valgte deres rørte tatar og en is-dessert. Begge dele var velsmagende og flot anrettet. Sød og venlig betjening - et overskueligt spisekort. Retterne er tilpas i størrelse til, at man kan spise 2 uden at det bliver for meget. Spændende sted med en hyggelig gårdhave. Bør besøges, når man er i Ringkøbing.

Tak, nihaje

Rejsende, der kiggede på Restaurent Nordic, kiggede også på

Har du været i Restaurent Nordic? Fortæl om dine oplevelser!