“Inspirerende, ærligt og afslappet.”
Anmeldelse af Restaurent Nordic

Restaurent Nordic
Anmeldt 2. august 2020

En aften i godt selskab er man sikret på Restaurant Nordic. Vi - 2 par - blev taget godt imod af en smilende og imødekommende ung herre, som med sit gode humør fik os til at føle os velkomne. Bobler og snacks blev hurtigt serveret i gårdhaven for os, trods det, at vi faktisk var for tidligt på den ift reservationen. 2 Smagfulde appetizere, serveret som hapsere med udemærket Crémant som ledsager. Ved bordet i restauranten blev vi igen serviceret af et veloplagt, ungt team, der sørgede for vores menu. Vi fik i alt 10 velkomponerede serveringer - dels portionsanrettede, dels som deletallerkner. Introduktionen af retterne og den tilhørende vinmenu blev klaret med bravour af Anders, vores opmærksomme tjener. Afstemte smagsoplevelser, der flot blev fulgt op af dejlige vine med perfekte temperaturer. Skønt med en kølig spansk vin til oksekødet! Dejlig ost, fine desserter. Den afsluttende kaffe blev en oplevelse i særklasse, da de smukke, ekstremt velsmagende hjemmelavede chokoladestykker fuldendte en god aften! Tak!
Man bør som gæst være klar over, at man hos Nordic skal give sig til til at nyde øjeblikket, den gode atmosfære, meget veltillavet mad - og være indstillet på delekonceptet. Vi kommer bestemt gerne igen!

Tak, janielykkewine

Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Superlækker middag med 6 henholdsvis 8 serveringer. Rigelig mad til os begge.
Vi kommer meget gerne igen.

Tak, NilsLinde
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Skulle fejre fødselsdag så ringede stedet og fik lovning på at de ville lave plads til os - 5 personer. Ringede endda dagen før igen for at være helt sikker på at de ville sikre at vi kunne få plads - dette blev lovet af indehaveren værts løfte om, at der ville være plads. På trods af indsatsen for at sikre plads var der IKKE plads!! Vi lykkes dog at få fixet et bord næsten på vej ud af døren - men super dårlig start.
Aldrig nogensinde har jeg fået så afkølet en rødvin og så super små portioner - helt uhørt! Selv ikke på Noma har jeg fået så mikroskopiske portioner! Portionerne var anrettede enkeltvis (selvfølgelig), men ikke desto mindre fik vi pludselig besked på, at vi var to, der skulle dele laksen! To, der bl.a. havde bestilt tatar - fik hver deres anretning, selvfølgelig, og det var heldigt, for den ene portion var fuld af sener! Den afsluttende ost var intetsigende. Betjening: Korrekt, mekanisk, glædesløs, forjaget og uden sans for service.
Besøget var en helt igennem intetsigende oplevelse for os alle fem og det er på ingen måde pengene værd.

1  Tak, christianwinther
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig fantastisk lækkert mad og god betjening . Vi fik 6 fantastiske retter til 275 kr. Her kommer vi snart igen .

1  Tak, malenelassen
Anmeldt 25. juli 2020

Startede med snacks og bobler i den hyggelige gårdhave. Smagte fantastisk: havørredrogn + en virkelig udsøgt champagne fra Valencia. Rykkede bagefter ind i en hyggelig restaurant stue til vores 8x serveringer. Stor oplevelse hvor vi rigtigt lod os forkæle. Den samme tjener fulgte os hele aftenen og gjorde det rigtig godt. Retterne var virkelig delikate. Vi ønskede ikke på forhånd at vide hvad retterne bestod af. Overraskelsen var en del af oplevelsen og wauv det hele var så godt. Alt i alt en fantastisk oplevelse - en af de rigtig gode :) Lur mig om der i Ringkøbing restauranten ikke er en spirrende Michellin. Hilsen Martin og famile.

2  Tak, K6762XMmartinj

Rejsende, der kiggede på Restaurent Nordic, kiggede også på

Har du været i Restaurent Nordic? Fortæl om dine oplevelser!