“Aftensmad”

Køkkener: Fisk og skaldyr
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Efter vi havde prøvet at få plads nogle gange lykkedes det søde tjenere og god mad kan selvfølgelig anbefale fisk vi fik rødspætter i persillesovs
Kan anbefales

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, janA3747HD

Anmeldt 19. juni 2020 fra mobile enheder

Frokoststop og stjerneskud. Venlig modtagelse og pladsanvisning. Flot anrettet stjerneskud med alt hvad der hører til. Flot anrettet. Hvide Sande Røgeri kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, PerR_13
Anmeldt 8. maj 2020

Superfrisk fiskefilet med rugbrød og remo. Enkelt, lækkert og hjemmelavet.
Coronasikret og sød betjening

Dato for besøg: maj 2020
Tak, MetteR252
Anmeldt 1. marts 2020

Vi var 10 mennesker til fiskebuffet, vi ankom til en tidlig aftenmad. Vi viste alle vi ville have buffet.
Personalet var ret sløve i deres handlinger, kom ikke og spurgte til drikkevare selvom det halve af os var kommet før bestilte tid, der gik 20 min inden et personale henvendte sig til os (og det så ud som om de var 4 piger på arbejde - det unge personale havde mest travlt med at spejle sig og snappe på deres tlf.)
men de var meget lidt meddelsomme og serviceminded.
Vi måtte selv finde ud af tingene og f.eks. Om is var med som en del af fiskebuffet, vi kunne godt have brugt guidning
Super fint mad, fiskebuffet var fin og masse at vælge imellem - men det er TOTALT vildt at man ikke kan købe et glas almindelig postevand

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, PiaC206
Anmeldt 29. februar 2020

Klar anbefaling. Vi fik dejlig øl og rødspættefilet med rugbrød og hjemmelavet remoulade. Vi vil gerne tilbage og prøve fiske buffeten, som så utroligt lækker ud.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Steen Rosborg M

Rejsende, der kiggede på Hvide Sande Røgeri, kiggede også på

Ringkøbing, Vestjylland

Hvide Sande, Vestjylland

Har du været i Hvide Sande Røgeri? Fortæl om dine oplevelser!