“Ingen mad”

Ringkøbing Sushi - Restaurant & Take Away
Beskrivelse: Ringkøbing Sushi er en moderne sushi restaurant, som tilbyde en exceptionelt mad oplevelse med friske råvarer, og frisk fremstillet sushi efter ordre. Hvis man ikke er til Sushi, kan Ringkøbing Sushi også tilbyde forskellige risretter, udon nudler og karry retter. Alt på restauranten kan fås som take-away

Ærgerligt at man ringer til en restaurant 19.40 og de så har lukket, trods for at åbningstiden er til 21. Så vil man da heller ikke have kunder. Super ærgeligt!

Dato for besøg: september 2020
Tak, katrinew89

Anmeldt 8. august 2020 fra mobile enheder

Virkelig lækker og hjemmelavet nudelret. Andre familiemedlemmer fik sushi og karryret med ris, som også var velsmagende.

Tak, HeidiO560
Anmeldt 12. juli 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte månedens menu samt epibites. Ventetid 35 min lovede de. Da vi kom tilbage for at hente maden, måtte vi vente yderligere 20 min i den vi kunne få svar på om det var 5 eller 20 min. Epibites var kedelige og seje til gengæld smagte flere af de andre ting fantastisk til trods for at det var sjusket lavet og flere var bløde og faldt fra hinanden. Derudover var der kun en meget lille Soya pr person som slet ikke rakte til hele menuen ( vi spiste endda ikke Soya til epibites) det vil være rart at blive gjort opmærksom på af ekspedienten, så vi kunne have bestilt ekstra til 5 kr pr stk. Men sushi med kylling er heller ikke lige hvad jeg forstår ved sushi.

Tak, anni1076
Anmeldt 16. oktober 2019

Det var fantastisk velsmagende, pænt håndværk, friske råvarer og med flink og sød betjening. Prisen er lidt høj, men set i forhold til de vi fik, var det stadig dejligt. Her spiser vi gerne igen. Tak for mad.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, VituzAndersen
Anmeldt 15. oktober 2019

Vi bestilte take away i restauranten. Det var absolut værd at vente 1 time på.
Super frisk og god sushi, en månedsmenu passede fint til 2 som er sushi elsker. De stegte nudler, var også anbefalesværdige.
Sød og smilende unge pige ekspederede, meget serviceminded.
Vi kommer helt sikkert igen. Næste gang bestiller vi på forhånd ;)

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, GitteSi

Rejsende, der kiggede på Ringkøbing Sushi - Restaurant & Take Away, kiggede også på

Ringkøbing, Vestjylland

Har du været i Ringkøbing Sushi - Restaurant & Take Away? Fortæl om dine oplevelser!