“Tænk hvis alle havde sådan”
Anmeldelse af Restaurant Sandgaarden

Restaurant Sandgaarden
Køkkener: Europæisk
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: På vejen til Vesterhavet i den gamle velrenommerede badeby Søndervig ligger SANDGAARDEN. Velkommen på SANDGAARDEN fra frokost til sent. De kan nyde en let frokost, en smørstegt rødspætte eller en større menu. Om eftermiddagen anbefaler vi vores hjemmebag til en kop kaffe, te eller varm chokolade. De er også velkommen til blot at nyde et glas vin eller en velskænket fadøl. På varme sommerdage åbner vi dørene ud til Badevejs pulserende liv, Søndervigs hovedfærdselsåre til stranden og om efteråret spreder restaurantens pejs varme og hygge. På restaurantens terrasse serverer vi, så snart vejret er til det. Øst, syd eller vest på terrassen er det næsten altid muligt at finde læ for vinden. Er det en smule køligt har vi tæpper til låns, så De alligevel kan nyde en Caffe Latte i den friske havluft.
Anmeldt 2. september 2020 fra mobile enheder

Tænk hvis alle havde sådan en fantastisk tjener, og tænk hvis alle lavede så lækker mad som kokken. For 4. gang på Sandgaarden er vi endnu en gang ikke blevet skuffet, men til gengæld halvfulde Tak for en dejlig aften

Dato for besøg: september 2020
2  Tak, metterikke

Anmeldt 5. august 2020

En dejlig sommerdag i Søndervig, vi havde lige været i vandet og fået en dukkert og satte os herefter på terrassen hos Sandgaarden. Den meget venlige og professionelle tjener anviste os et bord med dejlig læ. Vi fik serveret det lækreste stjerneskud vi længe har fået. Frisk og smukt anrettet. Pandestegte og dampet fisk, som smagte så frisk og lækkert. Det hele blev nydt med en kold øl. Simpelt men fantastisk. Vi vil helt sikkert både anbefale stedet og vil med sikkerhed komme tilbage, hvis vi kommer til Søndervig igen.

Tak, 7777KarinaM
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk stjerneskud. Super frisk og pandestegte fiskefileter. Sød og venlig betjening. Absolut vær at besøge igen.

Tak, henningfromsejerj
Anmeldt 28. juli 2020

Vi var 4 til aftensmiddag, dejlig atmosfære og pæne lokaler. Maden var super dejlig. Dog var vi ikke imponeret af stedets betjening, lidt ærgerligt når nu maden var så god.

1  Tak, knn400
Anmeldt 15. juli 2020

Sankt Hans aften 2020 i Søndervig på Sandgården, så bliver det ikke bedre; vejret i top, og udendørs servering.
Treretters menu serveret af venlige og vidende tjenere, hvidvin i køler, og super veltillavet og krydret som det skal.
Hyggeligt at Lars har tid til at snakke med gæsterne, incl. os ;-D
Vi kommer igen ved først givne lejlighed.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, hbothmann

Rejsende, der kiggede på Restaurant Sandgaarden, kiggede også på

Ringkøbing, Vestjylland
Ringkøbing, Vestjylland

Har du været i Restaurant Sandgaarden? Fortæl om dine oplevelser!