“Dyrt, men lækkert. 2 x husets”
Anmeldelse af Restaurant Sandgaarden

Restaurant Sandgaarden
Køkkener: Europæisk
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: På vejen til Vesterhavet i den gamle velrenommerede badeby Søndervig ligger SANDGAARDEN. Velkommen på SANDGAARDEN fra frokost til sent. De kan nyde en let frokost, en smørstegt rødspætte eller en større menu. Om eftermiddagen anbefaler vi vores hjemmebag til en kop kaffe, te eller varm chokolade. De er også velkommen til blot at nyde et glas vin eller en velskænket fadøl. På varme sommerdage åbner vi dørene ud til Badevejs pulserende liv, Søndervigs hovedfærdselsåre til stranden og om efteråret spreder restaurantens pejs varme og hygge. På restaurantens terrasse serverer vi, så snart vejret er til det. Øst, syd eller vest på terrassen er det næsten altid muligt at finde læ for vinden. Er det en smule køligt har vi tæpper til låns, så De alligevel kan nyde en Caffe Latte i den friske havluft.

Dyrt, men lækkert. 2 x husets fisk med danskvand til - ca. 650,- kr. Til gengæld smagte det fantastisk og betjeningen var helt i top. Den bedste restaurant vi har været på i Søndervig.

Tak, tinaf659

Anmeldt 6. juli 2020

Røget okseinderlår og østers ledsaget af 2 gl. hhv. rød- og hvidvin. Oksemørbrad med lækkert tilbehør og en rigtig god flaske californisk rødvin, som ikke var den dyreste på vinkortet, men dog knap 600,-. En portion Jordbær Romanoff og afsluttende med 2 kaffe og cognac. Samlet pris 2.242,- - for 2 personer.
Det er ret tydeligt at Sandgården gerne vil fremvise et højt niveau med fin fransk mad og rigtig gode vine. Maden var rigtig god og velsmagende - men til det prisniveau kunne man ønske en mere omsorgsfuld og opmærksom betjening. Der var ingen der spurgte om maden smagte eller var som ønsket. Vi bemærkede dog at andre gæster blev spurgt? Vi måtte selv bede om opfyldning af vandkanden og vinen måtte vi også selv hælde op. De unge piger der stod for serveringen stod mest i baren og snakkede.
Der er plads til forbedring!

1  Tak, hothansi
Anmeldt 21. juni 2020

Vi fik fiskemenu, det hele var bare så lækkert! Der kan foreslås vin udenfor vinkortet, fordi der vist er vinkælder med handel også. De har forstand på det. Dejlig afslappet og ordentlig service, de var simpelthen så søde.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Helle R
Anmeldt 31. maj 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte fiskemenuen, som var fremragende. Og prismæssigt er det ikke dyrere at bestille vin i glas, nu hvor vi ikke har helt samme vin som favorit. Vi vil absolut komme igen!

Dato for besøg: maj 2020
Tak, thuek2018
Anmeldt 30. maj 2020 fra mobile enheder

Super god spiseoplevelse.
Fik hvide asparges med rejer og sauce mousseline til foret. Urtebagt havtaske med med spidskål, forårsløg, kartoffelmos og fiskefurne til hovedret. Chokolade fraglite med rabarber, mandel og vaniljeis til dessert.
Yderst veltillavet mad af gode og friske råvarer.
Meget velassorteret vinkort!
Service helt i top.
Kan virkelig anbefales.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Niels_Skydfangdyrk

Rejsende, der kiggede på Restaurant Sandgaarden, kiggede også på

Ringkøbing, Vestjylland
Ringkøbing, Vestjylland

Har du været i Restaurant Sandgaarden? Fortæl om dine oplevelser!