“Udsøgt mad og venlig betjening”
Anmeldelse af Restaurant Sandgaarden

Restaurant Sandgaarden
Køkkener: Europæisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Beskrivelse: På vejen til Vesterhavet i den gamle velrenommerede badeby Søndervig ligger SANDGAARDEN. Velkommen på SANDGAARDEN fra frokost til sent. De kan nyde en let frokost, en smørstegt rødspætte eller en større menu. Om eftermiddagen anbefaler vi vores hjemmebag til en kop kaffe, te eller varm chokolade. De er også velkommen til blot at nyde et glas vin eller en velskænket fadøl. På varme sommerdage åbner vi dørene ud til Badevejs pulserende liv, Søndervigs hovedfærdselsåre til stranden og om efteråret spreder restaurantens pejs varme og hygge. På restaurantens terrasse serverer vi, så snart vejret er til det. Øst, syd eller vest på terrassen er det næsten altid muligt at finde læ for vinden. Er det en smule køligt har vi tæpper til låns, så De alligevel kan nyde en Caffe Latte i den friske havluft.
Anmeldt 5. juli 2016

Middag for 2 - kalvemørbrad og dagens fisk, - rødtungefilet. Begge meget smagfulde oplevelser og dertil opmærksomme tjenere. God anbefaling af vin. Kommer gerne igen.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, Karl L

Anmeldt 1. juli 2016

Vi var et par, som på 10 år besøgte Sandgården til frokost. Vi bestilte henholdsvis Sild, og Rødspættefileter. Rødspættefileten var desværre over stegt, så den var tør og sej, og den Marinerede Sild var gennemsnitlig og der var så lidt, at man ikke kunne få stillet sin sult. Da vi venligt og diskret påpegede det, blev vi møde med en undren, og en bemærkning om, at pris og kvalitet hører sammen. Den var ikke gået ikke Århus, på en restaurant i samme prisklasse.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, Betina57
Anmeldt 28. juni 2016

Er et rigtig godt sted for dem der går meget op i hvordan maden ser ud, jeg er mere til god gammeldags mad med sovs og kartofler. Portionerne er noget små, men en vældig god og høflig betjening, men det skal der også være, med de priser man har på mad og drikke.

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, Per H
Anmeldt 23. juni 2016

Vi var en gruppe afsted og bestilte i forvejen. For en lille sum fik vi to serveringer. En fisketapastallerken med lækre specialiteter fx marineret kammusling og en desserttallerken med flere lækkerbiskner gatau marcel... Vi sad i lokalet ovenpå og tjenerne var dygtige og tålmodige med vores larmende tøseflok.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, ibsh1980
Anmeldt 19. juni 2016 fra mobile enheder

Tak til min kollega, som har anbefalet denne restaurant. Super professionel betjening fra vi trådte ind i restauranten. Kande med is på bordet, brød, smør og tapenade. Fiskemenu med tilvalg af oksemørbrad til den ene af os- alt i alt super lækkert mad og gode vine. Kommer vi på de kanter igen, kommer vi helt sikkert og spiser hos jer.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Susanne A

Rejsende, der kiggede på Restaurant Sandgaarden, kiggede også på

Ringkøbing, Vestjylland
Ringkøbing, Vestjylland

Har du været i Restaurant Sandgaarden? Fortæl om dine oplevelser!