“Mange muligheder, men koldt!”
Anmeldelse af Køge Svømmeland

Køge Svømmeland
nr. 12 af 23 aktiviteter i Køge
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Ejers beskrivelse: Køge Svømmeland har masse af indendørsaktiviteter: Stor børne pool (30 gr.C) tæt ved café Bassinkanten, 60 vandrutsjebane, separat udspringsbassin med 1, 3 og 5 vipper, stort boblebad, babybassin (33 gr.C), 25 m. bassin, saunaer, klatrevæg over dybt vand, motionscenter, og Café Bassinkanten tæt på børnepoolen serverer varm mad, kaffe og kolde drikkevarer... :-)
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for større børn, Skabe/opbevaring, Mulighed for køb af mad, Badeværelsesfaciliteter, Trapper/elevatorer, Barnevognsparkering, Aktiviteter for mindre børn, Kørestolsadgang
Anmeldt 14. marts 2017

Køge Svømmeland går som et vandland pga. den lange vandrutsjebane og morskabsbassinet med mange legemuligheder. Det er også meget fint alt sammen, men luften i hele hallen er meget kold, så man fryser i det sekund man står op ad vandet. Vandet i bruseområderne er også meget kold, så man fryser generelt meget når man er afsted.
Dertil kommer at det er meget dyrt at få sin familie i Køge Svømmeland, særligt i weekender og ferier er priserne høje.

Dato for oplevelse: marts 2017
Tak, 445annen
Filtrér

Anmeldt 2. marts 2017

Vi holdt fødselsdag for vores 14 årige søn søndag den 26-februar i Køge Svømmeland og det var en rigtig god oplevelse. Bassiner var super, godt både til store og små. De 11 drenge mellem 13 og 14 år havde en rigtig god dag

Vi fik en ekstraordinær god service hos Cafe Bassinkanten der stod for maden ifm. arrangementet. Ekstra pommes fritter, salat og erstatning for en væltet sodavand. Og gratis kaffe og the til forældrene. Personalet var søde og meget opmærksomme på vores behov

Dato for oplevelse: februar 2017
Tak, Family_Asgreen
Anmeldt 3. januar 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt sted og temperaturer acceptable bassiner hvor vandet ikke er iskoldt,det nogle år siden jeg sidst var i køge svømmehal,men lad mig bare suge at intet har forandret sig på de år der er gået,Køge svømmeland er ikke forandret og er glad for at det er sådan stadigvæk,dog er der plads til forbedringer og modernisering af badefaciliteter og modernisering,eventuelt kunne det være godt vis i fik (et større boblebad hvor der kan blive plads til flere) synes jeg kunne være godt,ellers er alt andet rimelig fint i svømmelandet.

Dato for oplevelse: januar 2017
Tak, stefankeeslov
Anmeldt 2. november 2016 fra mobile enheder

Selvom det var efterårsferie var der fint med plads. Dejligt sted for børn - og voksne. God mad og stole man kan slappe i. Så hvis man ikke orker Lalandia er det lidt derhen af. Rutchebane stille og rolig

Dato for oplevelse: november 2016
Tak, Liselotte L
Anmeldt 1. oktober 2016 fra mobile enheder

21 børn til børnefødselsdag med burger/fritter og svømmehal. Alt spillede. Masser af mad og personalet var meget obs på om det var nok og om alt var i orden. Vær dog opmærksom på at man kun har bordet og maden i 1 time før det næste hold kommer, så ungerne kan ikke "gå frem og tilbage" ml mad/drikke og vandet.
Men alt i alt super oplevelse

Dato for oplevelse: september 2016
Tak, 59s_rene

Rejsende, der kiggede på Køge Svømmeland, kiggede også på

Køge, Køge Kommune
Køge, Køge Kommune

Har du været i Køge Svømmeland? Fortæl om dine oplevelser!