“Tirsdages tur i svømmehallen ”
Anmeldelse af Køge Svømmeland

Køge Svømmeland
nr. 14 af 35 aktiviteter i Køge
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Ejers beskrivelse: Køge Svømmeland har masse af indendørsaktiviteter: Stor børne pool (30 gr.C) tæt ved café Bassinkanten, 60 vandrutsjebane, separat udspringsbassin med 1, 3 og 5 vipper, stort boblebad, babybassin (33 gr.C), 25 m. bassin, saunaer, klatrevæg over dybt vand, motionscenter, og Café Bassinkanten tæt på børnepoolen serverer varm mad, kaffe og kolde drikkevarer... :-)
Nyttige oplysninger: Barnevognsparkering, Mulighed for køb af mad, Skabe/opbevaring, Badeværelsesfaciliteter, Trapper/elevatorer, Kørestolsadgang, Aktiviteter for mindre børn, Aktiviteter for større børn
Anmeldt 3. januar 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt sted og temperaturer acceptable bassiner hvor vandet ikke er iskoldt,det nogle år siden jeg sidst var i køge svømmehal,men lad mig bare suge at intet har forandret sig på de år der er gået,Køge svømmeland er ikke forandret og er glad for at det er sådan stadigvæk,dog er der plads til forbedringer og modernisering af badefaciliteter og modernisering,eventuelt kunne det være godt vis i fik (et større boblebad hvor der kan blive plads til flere) synes jeg kunne være godt,ellers er alt andet rimelig fint i svømmelandet.

Tak, stefankeeslov
Filtrér

Anmeldt 2. november 2016 fra mobile enheder

Selvom det var efterårsferie var der fint med plads. Dejligt sted for børn - og voksne. God mad og stole man kan slappe i. Så hvis man ikke orker Lalandia er det lidt derhen af. Rutchebane stille og rolig

Tak, Liselotte L
Anmeldt 1. oktober 2016 fra mobile enheder

21 børn til børnefødselsdag med burger/fritter og svømmehal. Alt spillede. Masser af mad og personalet var meget obs på om det var nok og om alt var i orden. Vær dog opmærksom på at man kun har bordet og maden i 1 time før det næste hold kommer, så ungerne kan ikke "gå frem og tilbage" ml mad/drikke og vandet.
Men alt i alt super oplevelse

Tak, Søren E
Anmeldt 6. august 2016

Køge Svømmeland er alletiders legeplads for både børn som voksne. Faciliteterne er gode og der er mulighed for både leg og motion. Priserne i sommerferien har været helt gode. Kan anbefales.

Tak, carlimut
Anmeldt 17. juni 2016 fra mobile enheder

Vi holdt fødselsdag i forbindelse med deres Vanddisko. Pigerne havde en fest!! Inden vanddisko spiste vi i Cafe Bassinkanten. Deres jumpfood menu var virkelig lækker. De præsenterede maden og ungerne spiste det sunde mad med stor glæde. De ville alle have opskriften på smoothies. Ejeren var virkelig flink og serviceminded og stolt af sin mad.

Tak, ARHO4600

Rejsende, der kiggede på Køge Svømmeland, kiggede også på

Albertslund, Brøndby Kommune

Køge, Køge Kommune

Har du været i Køge Svømmeland? Fortæl om dine oplevelser!