Hyggelig stemning og historiske bygninger

Anmeldt d. 24. juli 2019

Pardei
Køge, Danmark
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Køge
København Card
Madtur i København
306 anmeldelser
fra 146,57 $
Anmeldt d. 30. juli 2021 fra mobile enheder

Ligger lidt udenfor centrum men i gå afstand. Er parkeringsplads til biler lige ved siden af. Koster kr. 60 for en voksen at komme ind. Selve området er ikke særligt stort og er hurtigt overstået. Husene er dog flot lavet. Man kan se værkstedet hvor de laver husene. Er ikke noget man skal køre efter men sjovt at se, hvis man er i Køge alligevel.

Dato for oplevelse: juli 2021
1  Tak, sirbech
Anmeldt d. 24. juli 2019

Er man til gamle Bindingsværkshuse og de historier der hære med, så er dette stedet, hvor Kjøge By kan udforskes i mindre format og med mulighed for at pakke picnic kurven og nyde den medbragte madpakke. De frivillige og værkstederne oser af entusiasme og charme. Det nye Velkomsthus skal nok løfte stedet til et nyt niveau og forhåbentlig gøre det endnu mere besøgt for gæster.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, Lars B
Anmeldt d. 7. maj 2019 fra mobile enheder

Skal man se noget historie og hyggeligt og lidt godt dansk på en mini måde er dette så stedet rart at se hvordan Køge har set ud

Dato for oplevelse: juni 2018
2  Tak, Pardei
Anmeldt d. 13. april 2019

Interesant at se hvordan husene i byen så for mange år siden, ogsamligne med i dag. Flot arbejde med bitte små finesser på husene

Dato for oplevelse: september 2018
Tak, ellsusu2
Anmeldt d. 14. oktober 2018

En rigtig god oplevelse - besøgte stedet med venner fra udlandet. Havde bestilt vores egen guide - hvor vi fik en meget kompetent og god rundvisning. Spændende for hele familien - kan virkelig anbefales. Derefter en tur ind til Køge by - hvor vi så så mange af bygningerne i naturtro størrelse.

Dato for oplevelse: oktober 2018
1  Tak, axholm