“Det var en skuffelse.”
Anmeldelse af Dhaba Indian Steet Food

Dhaba Indian Steet Food
nr. 11 af 70 Restauranter i Køge
Anmeldt 28. august 2018

Maden var ikke ordentlig varm. Jeg tror det var opvarmet i mikroovn... og det var heller ikke videre velsmagende.

Tak, Karin H

Anmeldt 7. august 2018 fra mobile enheder

Billigt menukort der lyder lækkert.
Rigtigt god betjening.
Desværre er maden kedelig, halv kun, smagsfattig og tør.
Jeg behøver ikke besøge stedet igen.

Tak, AnnieCopenhagen
Anmeldt 26. juli 2018 fra mobile enheder

To gange har vi været 10-12 personer fra arbejdet til middag på restaurant Dhaba i Køge. Begge gange er der i den grad blevet hygget om os, og vi har fået serveret så mange retter, at vi dårligt kunne nå at smage på alle. Stemningen og atmosfæren er virkelig god, og beliggenheden er dejlig, lige ned til Køge Å. Maden er tilpasset dansk smag, så alle kan lide den, men jeg selv savner lidt af det eksotiske, som indisk mad kan give med de mange krydderier (ikke kun Chilli, men også meget andet). Jeg er sikker på, at det er et bevidst valg fra restaurantens side, at man “blødgør” den indiske mad til danske ganer, og mine ledsagere har da også begge gange været meget tilfredse. Smag og behag er forskellig, og jeg synes, det er et forståeligt valg, man har truffet. Personligt foretrækker jeg dog indisk mad i en mere krydret form, men jeg vil gerne fremhæve den gode betjening og den usædvanligt gode stemning på restauranten. Den er absolut et besøg værd.

1  Tak, Peter S
Anmeldt 16. juli 2018

Rigtig god indisk mad, hvor pris og kvalitet hænger sammen. Virkelig hyggelig atmosfære. Lækkert naanbrød.

Tak, Jonathan H
Anmeldt 20. juni 2018 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, flink og venlig betjening, dejlig, frisk og velsmagende mad og alt det man kan spise og man kan få mere.
Fantastisk koncept med at man for 200kr kan bestille mange små retter-super godt. Har været der flere gange.

Tak, alice582

Rejsende, der kiggede på Dhaba Indian Steet Food, kiggede også på

Køge, Køge Kommune

Har du været i Dhaba Indian Steet Food? Fortæl om dine oplevelser!