“Fantastisk fisk på en hverdagsaften”

Restaurant Arken -en bid af Skagen i Køge
nr. 3 af 79 Restauranter i Køge
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Vi har Sjællands største fiske- og skaldyrsbuffet, hver torsdag og fredag i juli, august og september. Vi tilbyder der ud over et stort a la carte kort med fisk, skaldyr og bøffer. Vi har en unik udsigt over Køge Bugt.
Anmeldt 19. august 2020

Nå man lige fik lyst til fisk på en tirsdag så var Arken på Køge havn helt sikkert en fantastisk oplevelse. Først gratinerede jomfruhummer 400 g til deling og herefter fik vi et stjerneskud og en helstegt rødspætte, som nok er en af de bedste jeg har fået.
Så tusinde tak for mad vi kommer helt sikkert igen.

2  Tak, JthPG

Anmeldt 9. august 2020 fra mobile enheder

Var til deres skaldyrsbuffet som virkelig er super lækker!
Helt overdådig buffet med alt hvad man kunne forestille sig. Det er så utrolig lækkert.
Grundet covid-19 var der 2 seatings pr aften og det fungerede fint tidsmæssigt. Dog er buffetområdet så småt at det er umuligt at holde afstand - det er et minus.

Tak, Lone S
Anmeldt 7. august 2020

Arken er - som de skriver - enbid af Skagen.

Så vores frokost blev fisk ad libitum, og dertil øl fra Skagens bryghus.
Betjeningen sublim, maden perfekt, og ølle var sommer vi kender det

Alt i alt en dejlig oplevelse, hvor kun placeringen lige over receptionen - var knap så heldig (træk)

Tak, Kaare K
Anmeldt 1. august 2020

Dejlig sted.
Vi var en større gruppe kolleger, som fik menu som kokken havde forudbestemt.
Virkelig lækkert, især kød, og tilbehør dertil.
Og tusind tak for hensyn til min dessert! Jeg nød min ostetallerken, mens de andre fik smuk chokolade dessert.
Kommer igen og tager familien med!
Tak for mad!

Tak, ilzeh2014
Anmeldt 28. juli 2020

Rigtig lækkert og lækre omgivelse, eneste minus var at det var svært at nå alt inden mætheden meldte sig. Fantastisk personale ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

1  Tak, frkcik

Rejsende, der kiggede på Restaurant Arken -en bid af Skagen i Køge, kiggede også på

Har du været i Restaurant Arken -en bid af Skagen i Køge? Fortæl om dine oplevelser!