“Tak for mad. :)”

Restaurant Arken -en bid af Skagen i Køge
nr. 3 af 78 Restauranter i Køge
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Vi har Sjællands største fiske- og skaldyrsbuffet, hver torsdag og fredag i juli, august og september. Vi tilbyder der ud over et stort a la carte kort med fisk, skaldyr og bøffer. Vi har en unik udsigt over Køge Bugt.
Anmeldt 1. august 2020

Dejlig sted.
Vi var en større gruppe kolleger, som fik menu som kokken havde forudbestemt.
Virkelig lækkert, især kød, og tilbehør dertil.
Og tusind tak for hensyn til min dessert! Jeg nød min ostetallerken, mens de andre fik smuk chokolade dessert.
Kommer igen og tager familien med!
Tak for mad!

Tak, ilzeh2014

Anmeldt 28. juli 2020

Rigtig lækkert og lækre omgivelse, eneste minus var at det var svært at nå alt inden mætheden meldte sig. Fantastisk personale ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

1  Tak, frkcik
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde hørt godt om buffeten i forvejen, men den overgik alligevel vores forventninger. Kæmpe udvalg og meget nytænkning i retterne. Alt sammen meget friskt og indbydende præsenteret og meget behjælpeligt personale. Det hele var veltillavet og en rigtig god oplevelse. Eneste minus var, at der ikke var appetit til at smage ret mange ting flere gange, dog var der et par favoritter som røgede kammuslinger og gratineret østers med jalapeños, der sneg sig med igen.
Absolut bedste fiskebuffet jeg endnu har prøvet.

Tak, JakobNors
Anmeldt 16. juli 2020

Fin buffet med alt godt fra havet. Deres fiskesuppe trak desværre både oplevelse og appetit lidt ned.

2  Tak, MGC12355
Anmeldt 12. juli 2020

Valgte stedet grundet muligheden for at få fiske, og vi bestilte begge deres Stjerneskud.
Sikke en tallerken, der var rigtig pandestegte fiskefileter, varmrøget laks og lækre rejer.
Super sted at spise, god mad og virkelig god betjening.

Tak, jenspetersdk

Rejsende, der kiggede på Restaurant Arken -en bid af Skagen i Køge, kiggede også på

Har du været i Restaurant Arken -en bid af Skagen i Køge? Fortæl om dine oplevelser!