“Hyggelig fiskerestaurant med dejlig udsigt”

Restaurant Arken -en bid af Skagen i Køge
nr. 3 af 77 Restauranter i Køge
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Vi har Sjællands største fiske- og skaldyrsbuffet, hver torsdag og fredag i juli, august og september. Vi tilbyder der ud over et stort a la carte kort med fisk, skaldyr og bøffer. Vi har en unik udsigt over Køge Bugt.

Hyggelig fiskereastaurant med dejlig udsigt, nok en god ide at booke bord. Vi kom 5 personer på en tirsdag og der var travlt. Tjenerne havde ikke helt styr på det, glemte lidt hist og pist og derfor ikke 5 stjerner - men de var søde og maden var god. Vi fik østers, supper, stjerneskud og blåmuslinger og en flaske riesling = 1300 kr og vi var alle meget mætte. Vi tager osten næste gang -

Tak, 120saschas

Anmeldt 6. juni 2020 fra mobile enheder

Ikke helt godt nok, vi fik stjerneskud og det var lidt af en skuffelse, det er ok at eksperimentere lidt med retterne, men dette var lidt for meget. Udover det var fisken alt for lille og sejlede i smør/fedt.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, CDScheel
Anmeldt 23. maj 2020 fra mobile enheder

Havde en fin oplevelse, størrelserne og priserne var fine og god betjening.

Synes jeg manglede det sidste prik over i’et for 5* men super fint

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Dannijcph
Anmeldt 23. februar 2020 fra mobile enheder

Overvældende stor buffet med delikatesser i alle afskygninger. Flere kokke tilbereder friske rettet langs buffeten med fiskesuppe, frisk halv hummer, frisk lynstegte muslinger - mindst 10 arter, røgede skaldyr og meget andet. Husk at bestille bord, de få uger de har buffet.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, thomaswL4133GF
Anmeldt 10. februar 2020 fra mobile enheder

Fortjener kun 2,5 stjerner
Beliggende ved sejlbådehavn, så udsigt over havnen.
Vi delte blåmusling suppe til start - velsmagende.
To fik stjerneskud - paneret i rugmel og stegt i smør. Fisken VAR IKKE rødspætte - underlig glasagtig udseende og fed i smagen.
En fik hjemmerøget laks -fin smag og godt med salat og krydderdressing.
Dejlig øl fra Skagens bryghus.
Det var en meget lille bid af Skagen -ikke særlig mange fiskeretter på menuen.

Dato for besøg: februar 2020
2  Tak, vibekeROlsen

Rejsende, der kiggede på Restaurant Arken -en bid af Skagen i Køge, kiggede også på

Har du været i Restaurant Arken -en bid af Skagen i Køge? Fortæl om dine oplevelser!