“Rigtig god mad”

Restaurant Arken -en bid af Skagen i Køge
nr. 3 af 70 Restauranter i Køge
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Vi har Sjællands største fiske- og skaldyrsbuffet, hver torsdag og fredag i juli, august og september. Vi tilbyder der ud over et stort a la carte kort med fisk, skaldyr og bøffer. Vi har en unik udsigt over Køge Bugt.

Meget venlig modtagelse og betjening. Maden er rigtig god, veltillavet og kæmpe portioner. Vi valgte noget forskelligt hvilket ikke gjorde det nemt for kokken men det var alligevel længe ,at vente 45 minutter på maden. Fin udsigt, pæn indretning og mulighed for at købe sild og snaps med hjem.

Tak, Lena T

Fuldstændig fantastisk fisk og skaldyrsbuffet. Selvom restauranten er fyldt er der ikke kø ved buffeten og der er hele tiden fyldt op. Atmosfæren er hyggelig specielt på 1 sal. Betjeningen er venlig, smilende og opmærksom også selvom der er travlt. Det er fuld valuta for pengene.

Tak, Joyrap
Anmeldt 4. september 2018

Vi fik en dejlig fiske buffet, med varm røget laks, tun, og 2 andre fiske retter, det helle smagte helt vidunderligt og var meget flot anrettet.
Bagefter var det høns i asparges i tarteletter, andebryst i tynde skiver, frikadeller, flot blandet salat m.m. Et helt fantastisk måltid med god vin til.

Tak, Flemming052015
Anmeldt 31. august 2018 fra mobile enheder

Vanvittig lækker buffet - der er alt hvad man kan ønske sig. Sød og venlig betjening og hyggelig atmosfære.
Det eneste problem er at der er så meget at man næsten ikke kan overskue det og man ikke kan smage det hele ;0)
Ikke sidste gang jeg går ombord i “Skagen”...

Tak, Mette S
Anmeldt 28. august 2018

For første gang var der skind på fiskefilleen og laksen var røget alt, alt for meget. Men ellers en dejlig rejecocktail.

Tak, Inge B

Rejsende, der kiggede på Restaurant Arken -en bid af Skagen i Køge, kiggede også på

Køge, Køge Kommune
Køge, Køge Kommune

Har du været i Restaurant Arken -en bid af Skagen i Køge? Fortæl om dine oplevelser!