“Sød smilende betjening, trist ambitiøsmad”

Restaurant Arken -en bid af Skagen i Køge
nr. 3 af 81 Restauranter i Køge
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Vi har Sjællands største fiske- og skaldyrsbuffet, hver torsdag og fredag i juli, august og september. Vi tilbyder der ud over et stort a la carte kort med fisk, skaldyr og bøffer. Vi har en unik udsigt over Køge Bugt.
Anmeldt 6. juli 2016

Betjening var sød,smilende og opmærksom. Maden var trist, smagsløs og levede ikke op til den forventede kvalitet. Jomfru hummer haleren var over til beredte og smagte mest af det smør og hvidlød de lå i men ikke den fantastiske friske fiske oplevelse man havde forventet, de kom helt klart fra frost. Muslingerne var der til gengæld rigeligt af og de var nogenlunde smagsfulde. Desserterne var intet sigende om mindede mest om noget der var lavet på pulver. Lokalerne var meget dårligt ventileret på denne regnfulde sommer aften, og brune voks duge har bare aldrig gjort noget godt.

Dato for besøg: juli 2016
2  Tak, frederikkee

Anmeldt 3. juli 2016

Havde længe tænkt at tage den mellemlange tur til Køge (44 km) for at prøve Arken, hvor jeg var tiltalt af fiske temaet.

Vi bestilte en hel Rødspætte og dagens fisk Lange m tomatsauce
Vi havde forventet en sprødstegt rødspætte, den var mere "våd" i overfladen en forventet, men ellers ok.
Langen med tomatsauce var som den skulle være, måske var saucen for stærk, idet det oplevedes at den "overdøvede" smagen af fisken.

Desserten levede op til forventningen (Creme Brulee og pandekager begge med is og blandede bær)

Reservationen, var perfekt, og vi fik et bord på første sal.
Bord og lokale er absolut indbydende.

Serveringen var meget charmerende, men det kan umuligt være professionelle tjenere, som annonceret på WEB.
Vor "tjener" oplyste at saucen til dagens fisk var en safran sauce, og det valgte jeg faktisk ud fra. Det viste sig at være en relativ stærk tomatsauce.
Selv om det er personale under oplæring (på en fiskerestaurant), bør de vide hvad "Dagens Fisk" består af!

Lidt skuffet har vi besluttet at det varer nok længe før vi kører de 44 km. igen

Dato for besøg: juli 2016
Tak, TorbenO
Anmeldt 30. juni 2016

Min mand og jeg har lige nydt en overdådig og særdeles velsmagende Fiskebuffet. Det hjemmesyltede tilbehør satte prikken over i'et til mange af fiskeretterne. Alt var perfekt tilberedt og smagt til med kærlighed. Tusind tak for en skøn oplevelse.

1  Tak, Bente H
Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Havde en optimistisk forventning til stedet og maden, og jeg spiser ellers ikke særligt meget fisk. Og alligevel blev jeg positiv overrasket og endte med med at spise en rigtigt velsmagende havkat. 5 stjerner herfra

Tak, Ken P
Anmeldt 26. juni 2016

Stor ros til Restaurant Arken. Vi havde bestilt den såkaldte "Overraskelsesmenu" til vores godt 20 gæster. Overraskelsesmenu: Vi bestemmer prisen – kokken bestemmer og laver maden! Det var bestemt en særdeles positiv oplevelse. Mange forskellige retter. Alle velsmagende og flot arrangeret. Professionel orientering om de enkelte retter af stedets meget engagerede kokkeelev. God og opmærksom betjening. Alt i alt en særdeles positiv oplevelse. Vi vender tilbage næste gang, vi skal fejre en begivenhed.
Tusind tak til Arken og dens personale.
Kirsten og Flemming

1  Tak, Flemming L

Rejsende, der kiggede på Restaurant Arken -en bid af Skagen i Køge, kiggede også på

Har du været i Restaurant Arken -en bid af Skagen i Køge? Fortæl om dine oplevelser!