“Frokost til 2”
Anmeldelse af Restaurant MALT

Restaurant MALT
nr. 1 af 71 Restauranter i Køge
Køkkener: Dansk
Beskrivelse: Vi serverer klassisk dansk, højtbelagt smørrebrød af bedste kvalitet - tilberedt af gode og friske råvarer, hvor alt er lavet fra bunden af, ligesom vores rugbrød er hjemmebagt...med MALT natruligvis! Velkommen - og velbekomme...
Anmeldt 31. august 2018 fra mobile enheder

Malt laver bare lækkert smørrebrød!
Serveringen er imødekommende, smilende og man behøver ikke at anstrenge sig for at komme i kontakt med sin tjener.
Smørrebrødet er af virkelig høj kvalitet og man kan smage at der ikke bliver gået på kompromis med noget. Der er kælet for detaljerne, der er virkelig både noget for øjet og for ganen.
Personligt vil jeg anbefale deres rørte tatar med estragonmayo, som bare er en drøm.
Jeg kommer helt bestemt igen.

Tak, Rebecca B

Anmeldt 25. august 2018 fra mobile enheder

Vi besøgte Malt en lørdag og fik det sidste bord, betjeningen kom hurtigt med et flot menu kort og vi fik bestilt drikkevarer.

Maden var af gode råvare og af høj kvalitet, det var en oplevelse ud over det sædvanlige niveau på frokostrestauranter.

Betjeningen var super god, maden i top, samlet set en dejlig frokost, husk at bestille bord.

Tak, flemmings2013
Anmeldt 19. august 2018 fra mobile enheder

Vi fik et par gode stykker smørrebrød hvor kvaliteten kan bemærkes. Der er rigelige varianter at vælge imellem.

Enkelte steder mangler der finish. Eksempelvis stod der ved roastbeef bagte daddeltomater - og på anretningen var der en.

Uden for kan det godt lufte lidt hvis man vælger at sidde der.

Tak, 27kungodt
Anmeldt 26. juli 2018

Vi var i Køge og fik lyst til en frokost. Der var et ledigt bord udenfor med skygge i det varme solskinsvejr
Menukortet er fint med varme og kolde stykker smørrebrød med virkelig gode varianter af klassiske smørrebrødsretter. Vi blev pænt mætte af de det vi bestilte, pænt anrettet og god smag.God betjening. Vi kommer gerne igen

Dato for besøg: juli 2018
Tak, LDAM_12
Anmeldt 22. juli 2018 fra mobile enheder

God betjening og dejlige veltillavede smørrebrød, hvor der er kræset for den opfindsomme sammensætning af de enkelte madder. Braunstein fadøl gør det absolut kun bedre :-)

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Karsten G

Rejsende, der kiggede på Restaurant MALT, kiggede også på

Køge, Køge Kommune
Køge, Køge Kommune

Har du været i Restaurant MALT? Fortæl om dine oplevelser!