“Hyggeligt hotel”

Centralhotellet
nr. 21 af 71 Restauranter i Køge
Køkkener: Café, Vinstue
Anmeldt 20. august 2018 fra mobile enheder

Hyggeligt lille hotel med fantastisk beliggenhed i Køge centrum. Butikker, cafeer og restauranter lige uden for døren. Hyggeligt og imødekommende personale. Lille, men pænt værelse. Dejlig morgenmad.

Dato for besøg: august 2018
Tak, 268karinam

Anmeldt 19. juni 2018

I vinters besøgte jeg flere gange Centralhotellets café: fordi den er økologisk. Jeg fandt den yderst charmerende og med rigtig hyggelig atmosfære. Stedet er småt men giver alligevel oplevelse af, at man kan have private samtaler.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Yael B
Anmeldt 27. februar 2018 fra mobile enheder

Vi havde bestilt brunch og blev ikke skuffede, der var et pænt udvalg, maden er overvejende økologisk og kvaliteten er i top, brunchen passer også fint til børn. Dejligt at drikkevarer er med i prisen.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, HanneP740
Anmeldt 7. januar 2018

Et fint lille sted på KøgeTorv. Kaffen er rigtig og det er nemt at finde et stille hjørne at nyde sin kaffe i. Man kan også få kager, morgenbrød samt øvrige retter. Med undtagelse af kaffen og stemningen er det meste af hvad de har på menuen middelmådigt.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, hr-mortensen
Anmeldt 1. januar 2018

Et lidt overset sted på torvet i Køge. Det er naturligvis enkelt, men skal man bare have til den lille sult, eller kaffe/kage, så er dette sted slet ikke så dårligt, og det er nemt at finde plads når alle de andre cafeer er overfyldte.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, H_C_Enevold

Rejsende, der kiggede på Centralhotellet, kiggede også på

Køge, Køge Kommune

Har du været i Centralhotellet? Fortæl om dine oplevelser!