“Hygge middag med min hustru”
Anmeldelse af Il Gallo

Il Gallo
nr. 13 af 70 Restauranter i Køge
Køkkener: Italiensk
Beskrivelse: Italiensk restaurant i hjertet af hyggelige Køge fra 1989 i to etager. A la carte menu og hver dag "dagens tavle" med 3 rettes menu, dagens pasta og pizza. Stort vinkort med kvalitetsvine. Hyggelig vinkælder Servering og mad i topklasse.
Anmeldt 12. august 2018 fra mobile enheder

Woaw - en “søndags hygge menu” bestående af lamme mørbrad med pebersauce og friske grøntsager med et glas af husets vin, viste sig at være lidt af en kulinarisk oplevelse.

Har været på Il Gallo 4-5 gange og er blevet positivt overrasket hvergang

Tak, NielsB283

Anmeldt 9. august 2018

Vi havde inviteret 6 gæster til et fødselsdagsarrangement den 9. august via deres telefonsvarer. Kl 1500 samme eftermiddag bliver vi ringet op, og restauranten meddeler at kokken ikke er kommet endnu, og at vi må aflyse vores bestilling.
Det var ikke professionelt.
Vi blev tilbudt en kompensation. Men, det er jo ikke derfor vi går på restaurant.
Heldigvis havde det nyåbnede Skoemagerkroen åbent og ledige pladser.

Tak, Jørgen L
ilgallo2016, Ejer hos Il Gallo, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. august 2018

Hej Lene og Jørgen
Ja, jeg synes lige jeg vil tilføje, at det var grundet en forsinkelse på hjemrejse fra ferie. Beklageligt, men desværre ude af vores hænder, og måske for optimistisk, at satse på, at komme hjem til tiden uden forsinkelser.

Vi har været her i mere end 20 år, og har heldigvis ikke oplevet dette før.
Mvh Louise

Anmeldt 15. juli 2018 fra mobile enheder

Et af de bedste steder at spise i byen. Jeg kommer der ofte og anbefaler alle at prøve det! Tusind tak for god service.

Tak, Emil K
Anmeldt 26. juni 2018

Dejligt mål tid med masser af god smag. Kokken er passioneret for med mad. Starter med godt brød og traditionel olie (eller smør hvis man er til det). Vi slag os alle tre på pastaen denne aften - hver med sig smag. Super godt og tilstrækkelig med fin balance i krydderierne.

Tak, Michael S P
Anmeldt 13. maj 2018

Vi var 28 voksen og 3 børn, til fødselsdag fest. Alt var som vi havde aftalt. Maden var super og betjeningen var god. Kan anbefales.

Tak, John K

Rejsende, der kiggede på Il Gallo, kiggede også på

Køge, Køge Kommune

Køge, Køge Kommune

Har du været i Il Gallo? Fortæl om dine oplevelser!