“Så skønt!”

Aums Kitchen
nr. 27 af 71 Restauranter i Køge
Køkkener: Thai
Anmeldt 21. juli 2018 fra mobile enheder

Aftensmad før Bornholmerfærgen endte hos Aums Kitchen. Jeg bad om noget vegansk, og med hjælp fra værten fik jeg bestilt en grøn karryret med massereaf lækregrøntsager. Det var en fryd. Dejlig friskt og med afrundet smag. Det hele i en lækker fed kokosmælk.
Naboen tilbyder den meget klassiske menu af pizza, burger, sandwich, pasta, salat. Har man mod på at være lidt vildere end det er Aums en anbefaling værdi.

Tak for mad.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Thomas A

Anmeldt 3. januar 2018 fra mobile enheder

Vi var der en onsdag aften, ingen andre gæster i restauranten. Bad im mediumstærke retter. Den første var pænt stærk, men i den anden ret kunne man dårligt smage krydderierne. Følte lidt at vi var kommet til ulejlighed, betjeningen var ikke videre høflig. Desuden var der ret koldt i lokalet.
Da andre giver stedet flere stjerner, vil vi nok give det en chance til - om nogen tid - for maden var bestemt ikke dårlig.

Dato for besøg: december 2017
Tak, birgitte1806
Anmeldt 22. december 2017 fra mobile enheder

Lækker thai mad som det skal og bør være. Prisen er ok og maden er lækker. Den kan vælges i forskellige styrker

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Jakob O
Anmeldt 16. juli 2017 fra mobile enheder

Rigtig god thailandsk mad som smager som at være der. Godt udvalg og ok priser. Spiste der til frokost, hvor de havde frokosttilbud, og vi gav lidt over 200 for 2 pers.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Bettina B
Anmeldt 23. juni 2017 fra mobile enheder

Altid velsmagende og rigelige portioner. Restaurant rater selv hvor stærke retterne er. Udvalget er absolut i orden og man kan vælge hvilken hoved ingrediens der skal i- som sædvanlig rigtigt god mad.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, johnpalmer

Rejsende, der kiggede på Aums Kitchen, kiggede også på

Køge, Køge Kommune

Har du været i Aums Kitchen? Fortæl om dine oplevelser!