Braunstein - Whisky Destilleri og Bryggeri
Åben i dag: 09.00 - 16.00
Godt sted

Super god sted og god fortælling om sten og om øl og whisky historie om sted hvor Dan det startet... læs mere

michaelbM3110BD
fra mobile enheder
Gav mine gæster en god oplevelse på privat Rundvisning

Privat rundvisning med Anders, der er en suveræn fortæller om historien om Braunstein samt... læs mere

sundmad

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Køge
fra 1.636,83 $
fra 121,75 $
fra 99,92 $
fra 128,55 $
Anmeldt d. 9. august 2021 fra mobile enheder

Er lokal beboer og har været på rundvisning med gæster hos Braunstein 5-6 gange før og det har normalt været en rigtig god oplevelse.
Turen i går var rimelig kedelig - historien om Braunstein, lidt information om kunsten at brygge øl, se nogle rustfri tanke og 4 små smagsprøver holder ikke en værdi på DKK 150/person med omkring 20 deltagere.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, 611j_rgenk
Anmeldt d. 1. august 2021

Super god whisky-smagning.
Vi havde bestilt privat smagning og fik en af grundlæggerne; Michael Braunstein, der engageret fortalte om destilleriets historie, fremstilling, forretningsmetoder og meget mere. Alt var åbent og der blev svaret på alle spørgsmål (nogle gange efter et lille sidespring eller to :-D )
Det er ubetinget den bedste whiskysmagning jeg har deltaget i, da det var langt mere interessant at høre historien om et destilleri og de forskellige whiskyer fra manden som havde været med i hele processen.
Et besøg kan helt klart anbefales!

Et god råd er at have så få chauffører som muligt, for det gør ondt at lade de gode dråber står i glassene!

Tak, Jeppes550
Anmeldt d. 28. juli 2021

Mine forventninger var høje da jeg ankom til fyld en flaske whisky.
Meget lille foredrag om whisky.
Smagning af forskellige varianter bestod af smagning af en røget og en ikke røget whisky. Man skal måske derfor skrive, at det drejer sig om to smagsprøver.
Fyld en flaske bestod af 20 cl. whisky, som man selv tappede. Dette var som forventet.
Hele seancen tog samlet set under en halv time, og var i min optik ikke de 398 kr værd.

Tak, michaelhA5385UE
Anmeldt d. 20. juli 2021 fra mobile enheder

Det var godt og spændende og intressant at smage forskellige øl og høre om øl brygning tak for det oh

Tak, metten928
Anmeldt d. 7. juli 2021 fra mobile enheder

Mega dyre drikkevarer skænkes op af den ene af ejerne. Sur betjening overgåes kun af den anden ejers (brødre) arrogante holdning overfor gud og hver mand. Kort og godt - bliv væk . Du er alligevel ikke velkommen

Dato for oplevelse: juni 2021
1  Tak, Morten P