“Rigtigt godt sted i Køges smørhul”
Anmeldelse af Bistroen

Bistroen
nr. 6 af 71 Restauranter i Køge
Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: Lille fransk kælder-restaurant med højt Bistro niveau. Flere små retter eller en dejlig steak frites. Menukortet skiftes flere gange i ugens løb. I sommerperioden har vi en hyggelig gårdhave med overdækning og varme hvis det skulle være nødvendigt.
Anmeldt 24. oktober 2017

Indgangen til Bistroen er lidt gemt og man skal ned gennem kælderdøren. Strak kommer man ind i den hyggelige kælder, et sted hvor man bare føler sig godt tilpas med det samme.
Vi havde bestilt en 3-retters menu på forhånd, og det blev et godt måltid - velsmagende, vel tilberedt og vel serveret. Vinene vi blev anbefalet var alle gode og til en fornuftig pris.
Så hvorfor ikke 5 stjerner - simpelt hen fordi, der manglede "overraskelsen af smagsløgene" - når man sådan sætter forventningerne op til noget større, så håber man også på noget "ekstra" - det udeblev, men vi kommer helt sikkert igen.

Tak, H_C_Enevold

Anmeldt 23. oktober 2017

Lille restaurant med forholdsvis få borde - der deraf står tæt, men en hyggelig og nær stemning. Maden var næsten helt i top, sovsene uovertrufne, og betjening dejlig uformel og interesseret på en positiv måde.

Tak, Michael S P
Anmeldt 20. oktober 2017 fra mobile enheder

Der er en afslappet atmosfære, god dæmpet musik, kompetent betjening og meget delikat og velsmagende retter som man ikke er i tvivl om, at der er kælet for. Et oplagt spisested for par i alle aldre. Tak!

Tak, erikg123
Anmeldt 14. oktober 2017

fremragende mad og fremragende betjening, intim atmosfære. Der er intet dårligt at fortælle. Fremragende tre retters menu og god vin. Koldt vand ad. libitum. Vi kommer igen.

Tak, FinnG50
Anmeldt 3. oktober 2017

alt var perfekt,mad vin betjening mv.virkelig flotte forretter,hovedretter,samt dessert,til overkommelige pris.

Dato for besøg: september 2017
Tak, silden757

Rejsende, der kiggede på Bistroen, kiggede også på

Køge, Køge Kommune

Har du været i Bistroen? Fortæl om dine oplevelser!