“En af de bedre McD”
Anmeldelse af McDonald's

McDonald's
nr. 58 af 71 Restauranter i Køge
Anmeldt 1. januar 2018

Her er en McD der gør en lille smule ekstra. Menuen er naturligvis denb sædvanlige, men her forekommer det at man gør lidt ekstra for at det skal være så godt som muligt.

Dato for besøg: december 2017
Tak, H_C_Enevold

Anmeldt 4. oktober 2017

Vi kommer på Mac.D. Igen, fået børnebørn. De Elsker at komme i legerummet. De er også vilde med et happy meal

Dato for besøg: august 2017
Tak, Maj-Britt H
Anmeldt 29. september 2016

Generelt smilende personale.
Kommer her tit og personalet er altid venlige og smilende - også når der er meget travlt.

Dato for besøg: september 2016
Tak, MartinR1528
Anmeldt 17. august 2016

Intet nyt ,, er som alle andre McDonald ,med god betjening og positiv personale ..
Flotte og rene toiletter

Dato for besøg: juli 2016
Tak, henrikh659
Anmeldt 23. juli 2016

Alle kender konceptet og det opfylder det målsatte behov. Fin betjening og toiletter. Nem adgang til P-plads mv.

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, Michael S P

Rejsende, der kiggede på McDonald's, kiggede også på

Køge, Køge Kommune

Har du været i McDonald's? Fortæl om dine oplevelser!