“Ægte dansk hygge”
Anmeldelse af Café T

Café T
nr. 13 af 79 Restauranter i Køge
Anmeldt 5. september 2020 fra mobile enheder

Hvad er det vi leder efter når vi er ude og hygge nogen gange er det en hurtig pizza andre gange er det noget mere autentisk og her kommer Café T i Køge ind ægte dansk bagværk som min farmor bagte det og med en skøn betjening ❤️ helt klart et sted jeg kan anbefale

Dato for besøg: september 2020
Tak, dwoldike

Anmeldt 15. januar 2020 fra mobile enheder

Som at sætte sig i mormors stue x 10, men hvor kaffen, kagen og de hjemmebagte boller smagte af nutidigt oldschool kvalitet... Kaffen kom med påfyldning, hvor den opmærksomme betjening gik rundt ved bordene i den fyldte café med et stort smil og gav endnu mere varme og afslappet stemning til det lille fine sted...

Jeg er vild med den lille café, og skal uden tvivl tilbage inden jeg forlader Køge

Tak, RikkeHol
Anmeldt 16. oktober 2019 fra mobile enheder

Jeg kan se priserne kommenteres i anmeldelserne . Det er jeg ikke enig i. Jeg synes priserne er rimelige og i forhold til andre steder i Køge i den gode ende.

Stedet er hyggeligt med gamle borde stole og sofaer. Det er ikke dem alle man sidder lige godt i

Fine sandwich og bagværk .

Fint udvalg af The

Servicen har været behagelig de gange jeg har været der

Ikke så velegnet lokale / faciliteter til kørestolsbrugere og baby/barnevogne.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, 497cathrines
Anmeldt 24. august 2019 fra mobile enheder

Vi nød vores morgenmad her. Vi fik de lækreste boller og en super god og venlig betjening.

Vi kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, FamilienOlesen4
Anmeldt 20. juni 2019

Vi ELSKER at komme her,,vi er kendt af personalet
Altid dejligt brød og KAGER.......
Det sted er værd at besøge

Dato for besøg: juni 2019
Tak, puchmaxi62

Rejsende, der kiggede på Café T, kiggede også på

Køge, Køge Kommune

Har du været i Café T? Fortæl om dine oplevelser!