874 kr.
Refusionsberettiget før ons. 5. jun.
Priceline
Go to your Happy Price
Hotels.com
856 kr.
Refusionsberettiget før tor. 6. jun.
Få bonusser med One Key
Anita Németh B
Give, Danmark

Meget smal port, dejlige værelser og morgenmad

Anmeldelse af Centralhotellet Koge
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 17. mar. 2023
Meget gode værelser omme bagved, hvor der er også er små havemøbler til, udenfor.
Rigtig lækre madrasser, lækker sengetøj, gulvvarme , der fungerer supergodt. Hårtørrer på badeværelset. Dejlig stor bruser, hvor gulvet ikke bliver våd overalt på badeværelset. Meget lille håndvask. Dejlig sofa. Der er gratis nescafe og lidt te til rådighed på værelset, samt elkedel. Def er 2 krus, 2 glas, endda vinglas.
Der er gode natlamper/læselampe ved sengene. Stikkontakt kun i den ene side af sengen. Der er sysæt .
Meget central beliggenhed, du kan nemt og hurtigt gå til det hele.
Bemærk! Der er gratis parkering i gården, hvis der er ledige pladser (4båser) men en stor bil kan ikke komme igennem den meget gamle og SMALLE port! Du får nemt ridset bilen. Jeg vil kraftigt anbefale at få gjort noget ved bredden af porten. Den er virkelig smal.
Venlig personale. De kunne stille glutenfri morgenmad og havremælk. Dejligt.
Dato for ophold: marts 2023
Værelsestip: Meget smal port, store biler kommer ikke igennem, ellers bliver ridset. Svært at komme ind. Lille...
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
4,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Børge Løve, Ejer hos Centralhotellet Koge, svarede på denne anmeldelse
Svarede 19. mar. 2023
Tusind tak for den flotte anmeldelse.
Desværre er porten som da den blev bygget i 1600 tallet. Vi kan ikke flytte husene :-). Men rigtigt, en smal port, kun alm. biler og små varevogne kan komme ind.
816 kr.
        825 kr.
      7.4 km fra Centralhotellet Koge
      Vis flere hoteller i Køge
      Anmeldt d. 7. februar 2020 fra mobile enheder

Lille hyggeligt hotel med venligt personale og god morgenmad. Lækkert værelse med god plads og fint badeværelse. Ikke billigt men pengene værd. Vi blev spurgt om vi ønskede rengøring efter første nat, hvilket vi takkede nej til. Måske kunne man have været oplyst om, at man også kunne komme ind “fra gaden” og købe morgenmad. Der var lige lovligt meget run på buffeten (især den ene morgen) hvilket måske ikke er så fedt, når man er hotelgæst. Måske man kunne spørge de overnattende gæster om man ønskede at reservere et bord?!

Dato for ophold: februar 2020
      Tak, 62anneo
      Anmeldt d. 19. januar 2020 fra mobile enheder

Udvalget af hoteller er meget små i Køge centrum, så med det, må man tage hvad man kan få.
      Hotellet er centralt (ligger på torvet), rent og fin morgenmad + sød betjening.

Værelset var nyligt renoveret og meget mangelfuldt + for dyrt ift hvad du fik.
      Der blev ikke gjort rent morgenen efter første dag - det var heller ikke i orden!

Jeg kan ikke sige, at jeg ville anbefale det, men ud fra de mulige alternativer, så nok alligevel... Som sagt ikke noget galt, hvis prisen havde været derefter... Der var ikke sammenhæng og derfor ikke rimeligt.

Dato for ophold: januar 2020
      1  Tak, RikkeHol
      Anmeldt d. 7. januar 2020

Dejlig sted, centralt i byen. Hotellet er lige ud til Køge torv. Hyggelig Cafe i stuen, hvor vi købe kaffen og kage ved ankomsten. God størrelse værelse, med sofa. På gangen var der et glas skab, med forskellige ting man kunne få brug for i løbet af opholdet ( service, spil m.m.). Lækker morgenmad :-) Kommer gerne igen.

Dato for ophold: oktober 2019
      Tak, Dittelau
      Anmeldt d. 12. september 2018 fra mobile enheder

Når de skriver centralt er det central ligger direkte ved torvet i den hyggelige gamle købstad Køge

Værelserne er små men hyggelige og rene i er historisk miljø - selve hotellet er en gammel bygning med skævhederne og den charme dette medfører

Venligt og imødekommende personale

Eneste minus er fælles bad på gangen

Dato for ophold: september 2018
      Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
      Tak, ebbe t
      Anmeldt d. 18. april 2018 fra mobile enheder

Godt hotel - MEN husk at bestille værelse med bad og toilet !!! (Troede ikke der fandtes hoteller i DK uden)
      Men morgenmaden opvejede det manglende bad :)
      De har også en fin parkeringsplads i baggården - gratis!
      Fint værelse med super dyner og puder, sov dejligt.

Dato for ophold: april 2018
      Tak, Carsten S
      Børge L, Ejer hos Centralhotellet Koge, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. august 2018

Tusind tak for dit gode svar, jo der findes hoteller med fælles bad. Vores hotel er fra 1920erne og husets beskæffenhed gør vi desværre ikke kan lave mere om end det vi har gjort.

Alt andet gør vi en dyd af at opgradere.