1.012 kr.
Morgenmad inkluderet
Signejp84
Edinburgh, Storbritannien

Dejligt hotel med god beliggenhed til by og restauranter

Anmeldelse af Comwell Køge Strand
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 13. mar. 2023fra mobile enheder
Alt i alt et rigtigt dejligt hotel i god beliggenhed, gode bløde senge og super lækker morgenmad med alt tilhørende, brød, pålæg, smoothies , flere lækre forskellige sirupper til skyr toppingen og ingefærshots.
Det eneste ærgerlige er at der ikke er noget wellness også.
Dato for ophold: marts 2023
Værelsestip: Byen ligger i gåafstand
Problemer med denne anmeldelse?
  • Expedia.com
      Ellegaarden Bed and Breakfast
        6.6 km fra Comwell Køge Strand
        Vis flere hoteller i Køge
        Anmeldt d. 22. januar 2023

Det er første gang vi har været på Comwell i Køge
        vi var meget spændte, for anmeldelserne er meget blandede - men dem kan vi mane til jorden nu.
        vi havde værelse med balkon og udsigt til vandet.
        værelset var pænt og rent.
        vi fik en 3 retters menu lørdag aften og det hele smagte utroligt lækkert. alt var anrettet pænt og serveringen var i top.
        morgenmads buffet søndag var også dejlig med noget at vælge imellem for alle.
        vi kan varmt anbefale at prøve Comwell Køge og vi kommer bestemt tilbage.

Dato for ophold: januar 2023
        Tak, piapF1157FS
        Anmeldt d. 25. november 2022

Det er ikke første gang vi besøger Comwell Hotel i Køge som entertainer, men det er bestemt heller ikke sidste gang. Vi fik en utrolig lækker spiseoplevelse, samt en hel utrolig god service fra en smilende og utrolig imødekommende tjener, som hed Anni. (Virkelig en pige med pondus og karisma)

Et sted vi klart kan anbefale til andre og vi kommer der gerne som gæster 😀👍
        Mvh. Benitta og René

Dato for ophold: juli 2022
        • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
        Tak, bambinob2022
        Anmeldt d. 17. november 2022 fra mobile enheder

Gode senge, pænt og rent værelse men radiator virker ikke så meget koldt værelse. Ingen åben restaurant om søndagen og heller ikke noget room service.
        Ingen el kedel på værelse og misvisende bestilling af værelse når man har kæledyr med.

Dato for ophold: november 2022
        Tak, tinarR2936JI
        Anmeldt d. 27. august 2022

Vedr. vores "Forkælelsesophold" Fra lørdag den 20-082022 til 21-08-2200. I alt 9 personer som jeg bookede for alle den 5. januar 2022.

Hermed bemærkninger til forløbet i forgangne weekend:

Efter guidet rundtur i byen ankom vi til hotellet. Der var rod ved indtjekningen, og forvirring over at alle værelser stod i mit navn. Det blev løst, men en halvdårlig start !.
        Kaffe og Kage var OK
        Værelser blev indtaget med i hvert fald med et i meget dårlig rengøring stand, som senere blev kompenseret. Andre værelser var Standard uden terrasse eller vandudsigt. Det er åbenbart ikke en del af "Forkælelse " !?.
        Der var nogen forvirring over "velkomstdrink", med det blev løst. Middags menuen var som vel bekendt : Rejer - kylling - dessert. Det lød ærligt talt ikke som voldsom forkælelse eller særligt festligt - og DET VAR DET HELLER IKKE !!. Det blev ikke den festlige del som middagen var tiltænkt - og som vi i tilsvarende arrangementer har været.
        Morgenmaden var ok, men så kom udtjekningen. Vild forvirring bl.a. med værelses pris ca 700 kr over den aftalte !!. Hvis jeg ikke havde haft vores tilbud med, var det mit indtryk, at den rigtige pris ikke umiddelbart var tilgængelig. En kom på den måde til at betale for meget, og skulle så have penge retur - og det var ikke helt nemt.

Må afslutningsvis sige, at personale, som vi var i kontakt med alle var søde og venlige. Indtrykket var, at der nok manglede indsigt i de forskellige rutiner og programmer.

Venlig hilsen

Dato for ophold: august 2022
        Tak, Hans Jørgen J
        Anmeldt d. 22. august 2021 fra mobile enheder

Fint hotel med smukke omgivelser. Der er masser af udendørsmøbler, så man kan nyde de smukke strandenge ud til Køge bugt. Glimrende. Morgenmads- og frokostbuffet og deres middag er af høj klasse. Værelserne er lidt skrabede, men dem skal man jo bare sove i

Dato for ophold: august 2021
        Tak, Birgitte L
        Gæsteansvarlig Gæsteansvarlig, General Manager hos Comwell Køge Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. august 2021

Kære Birgitte
        Tak for din anmeldelse
        Jeg er rigtig glad for at læse i nød jeres ophold og håber vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen igen
        Med venlig hilsen
        Mariah