Priceline
CheapTickets
StayForLong
Hotels.com
Anmeldt d. 2. juni 2021

Hotellet ligger fint, tæt på vandet, i fin natur, og i gå afstand fra byen. Morgenmaden er som forventeligt. Skuffende bar, som har et kedeligt øludvalg, trods placering på under 1 km fra rigtig godt bryggeri. Stedet mangler en pool eller spa, fitness center lukket grundet covid-19.
Værelserne lidt til den kedelig side, uden minibar, eller køleskab.

Dato for ophold: maj 2021
2  Tak, MrBarfoed
Gæsteansvarlig Gæsteansvarlig, General Manager hos Comwell Køge Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juni 2021

Kære Mr Barfoed
Tak for din anmeldelse af os.
Vi er et hotel med fokus på bæredygtighed, derfor har vi valgt ikke at have køleskab på værelserne
Vi vil tage din feed back til os og håber at byde dig velkommen igen.

Anmeldt d. 31. maj 2021

Jeg havde fået et værelse med udsigt og badekar. Det levede fuldt ud op til mine forventninger og var luksus. Der var sågar en hyggelig altan.

Personalet var utroligt søde hele vejen rundt. Jeg fik endda også lov at møde rengøringspersonalet, da jeg var på værelset, da de bankede på. De var hurtigt inde og ordne det, der skulle ordnes, uden at forstyrre unødigt.

Skøn mad i restauranten. Det var veltilberedt og smagfuldt. Jeg er vegetar/pescetar, hvilket gjorde, at maden føltes let uden at overmætte.

Min eneste utilfredshed går på, at gardinerne ikke dækkede helt ned til gulvet. Det betød, at værelset var lyst tidligt om morgenen (det var østvendt). Og derudover var sengen meget hård.

Værelsestip: Værelserne på østsiden har den bedste udsigt. Sengene er faste.
Dato for ophold: maj 2021
Tak, Liselotte M

Kære Liselotte
Tusinde tak for din meget flotte anmeldelse af os på Comwell Køge Strand, den sætter vi meget stor pris på.
Vi håber at kunne byde dig velkommen igen

Anmeldt d. 8. november 2020 fra mobile enheder

Ville fejre vores årsdag med en hyggetur til Køge. Havde bestilt værelse med udsigt via booking.com, men desværre var de blevet overbooket, så det blev med udsigt til parkeringspladsen. Receptionen prøvede hvad de kunne for at rette fejlen, og blev fint godtgjort herfor.
Fint rummeligt superior værelse med dejlig stor seng og fint toilet og bad med velduftende sæbe.
Hotellet ligger dejlig tæt ud til stranden, og med en god gåtur ind til havnen og centrum. Køge er hyggeligt og bestemt et besøg værd - også i november

Dato for ophold: november 2020
1  Tak, arlassen
Gæsteansvarlig Gæsteansvarlig, General Manager hos Comwell Køge Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. november 2020

Mange tak for din anmeldelse af os
Tillykke med årsdagen
Jeg er selvfølgelig ked af at der var sket en fejl fra Booking.com, men dejligt at høre i havde et godt ophold og at vi tog os godt af jer.
Jeg håber vi får mulighed for at byde jer velkommen igen

Anmeldt d. 16. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi har været her en overnatning, hvor vi fik aftensmad på hotellet. Trods lidt lang ventetid mellem retterne, var den overordnet oplevelse tilfredsstillende.
Værelset var også rent og ordenligt. Vi brokker os ikke

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, tripreviewer007
Gæsteansvarlig Gæsteansvarlig, General Manager hos Comwell Køge Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. oktober 2020

Tak for din anmeldelse af os på Comwell Køge Strand
Vi ville jo meget gerne du var mere end tilfreds. Så jeg bliver nysgerrig på, hvad der kunne have gjort oplevelsen endnu bedre.
Jeg vil meget gerne høre fra dig, hvis du vil sætte et par ord på det.
På forhånd tak
mwe@comwell.dk

Anmeldt d. 12. oktober 2020

Pænt stort rent værelse med gode møbler og stort flytbar TV. Husk at bede om at værelset er beliggende på 1.ste sal for den bedste udsigt. Smilende og venligt personale. Restaurationen er godt beliggende ud til åbne arealer og retterne var præsentable og velsmagende.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, Carsten J

Kære Carsten
Mange tak for den rigtig flotte anmeldelse og fordi du tog dig tiden til at beskrive din oplevelse hos os.
Vi håber at kunne byde dig velkommen hos os igen