Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik en meget middelmådig aftensmad første dag vi var på hotellet.
Næste dag fik vi at vide, at menuen var nøjagtig den samme.
Da det var vores bryllupsdag besluttede vi at spise andetsteds.
Vi bestilte - og betalte for superiørværelser - fik et værelse beliggende i stueplan med udsigt til parkeringspladsen!

Samlet indtryk :
Ikke billigt - og ikke godt.

Tak, 316jettel
Gæsteansvarlig Gæsteansvarlig, General Manager hos Comwell Køge Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2020

Tak for din anmeldelse
Jeg er ked af at læse at middagen ikke levede op til jeres forventninger.
Vi har to typer superior, den ene vender rigtig nok mod p-pladsen og med aftensol på terrassen, den anden vender mod grønne områder og havet.
Men jeg håber vi får muligheden for at byde jer velkommen tilbage, så må i endelig booke med ønske om udsigt værelse.
Comwell Køge Strand

Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig god mad, samt god service. Vi savner lidt shampoo og balsam på badeværelset. Derudover var vores værelse ikke klar til da vi kom. Ekspedienten var dog så sød at tilbyde noget at drikke, for ulejligheden.
Alt i alt en rigtig god tur

Tak, frederikjessien
Gæsteansvarlig Gæsteansvarlig, General Manager hos Comwell Køge Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. juli 2020

Tusinde tak for din fine anmeldelse.
Jeg er selvfølgelig ked af ulejligheden med værelset og tak fordi i ventede med et smil.
Vi har valgt at have Ecooking på værelserne og der er en shampoo/bodyshampoo i en. Men vi vil tage din feed back med i vores overvejelser.
Håber at kunne byde jer velkommen igen

Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Synes ikke hotellet lever op til samme standarder, som andre Comwell hoteller vi har prøvet.
Havde booket en miniferie med 2 overnatninger, morgenmad og 2 x 3-retters middag/eller buffet. Vi havde tilkøbt et superior værelse, som desværre havde en meget kedelig udsigt til parkeringspladsen og benzintanken overfor.
Det mest kedelige var dog, at middagen hele sommeren er buffet og den var nøjagtig den samme begge dage! Menuen var fin nok, men udvalget ikke så stort at man har lyst til at spise den to dage i træk. Kokken sagde endda at det ville være samme menu i hele juli, så det kan kun anbefales at der tages en enkelt overnatning.
Hvis man alligevel tager 2 overnatninger, kan det anbefales at bestille 2 x overnatning med en 2-retters middag i stedet for miniferien. Buffeten er den samme ved begge tilbud og man spare 60 dkr.

Tak, leneholck

Tak for din anmeldelse
Vi har taget din feed back til os, så vi laver variation i vores buffet.
Jeg er selvfølgelig kef af at læse det ikke levede op til jeres forventninger. Vi har udsigt til grønt og hav og så har vi balkoner mod p-pladsen, men med aftensol. Skulle vi have fornøjelsen af jeres besøg igen, må i endelig bede om et værelse med udsigt til det grønne, hvis i ønsker dette.

Anmeldt d. 10. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde booket et ophold med halvpension til en meget rimelig pris.
Værelset var fint og rummeligt med fine brede senge. Eneste anke var må må glasskydedøren til badeværelset. En skydedør larmer, når man skal på badeværelset om natten, og det er også
irriterende, at hele værelset bliver oplyst.
Maden var en vellykket buffet, der var portions anrettet. Fint i disse Corona tider.

Tak, Lavritsen

Tusinde tak for den flotte anmeldelse og dejligt at høre i nød jeres ophold.
Vi har forskellige værelses typer, så skulle vi være så heldige at får fornøjelsen af at byde jer velkommen igen, må i endelig spørge efter værelse uden glasdør.

Anmeldt d. 28. juni 2020

Comwell Køge Strand er det mest kønsløse og kedelige hôtel, jeg nogensinde har boet på. Man skal være klar over, at det først og fremmest er et konferencehotel. Der er INTET hyggeligt ved hverken værelserne eller fællesområderne.
Ikke et eneste billede eller plante på værelset. Balkonen var ikke rengjort, der hang spindelvæv over alt.
Restauranten har stemning à la en kantine eller konferencerum.
På trods af 25 grader, sad vi indenfor og fik middag. Hvorfor udnytter man ikke udendørsarealerne? Hvorfor griller man ikke for gæsterne? Udenfor manglede der ligeså personlighed og kærlighed - og blomster.
Morgenmaden valgte vi at tage udenfor, selvom der ikke blev lagt op til det. Ok morgenmad, men pulver-scrambled eggs.

Maden i restauranten smagte udmærket, men ikke noget vi husker. Voldsom overpris for en Anarkist-øl, knap 80 kr.

Eneste positive er det venlige personale i receptionen.
Hvis du tager hertil med en kæreste eller veninde, fordi I skal have en hyggelig tur, så bliver I voldsomt skuffede.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Sofie C

Kære Sofie
Jeg er selvfølgelig først og fremmest rigtig ked af at læse at vi ikke levede op til dine forventninger.
Vi har en høj gæstetilfredshed, så det var rigtig ærgerligt at det ikke faldte i jeres smag, men vi oplever meget sjældent skuffede gæster hos os.
Derfor vil vi selvfølgelig gerne hele tiden blive bedre og der skal absolut ikke være beskidt på balkonen.
Vi har valgt at lave sommer grill buffet resten af sommeren, så tak for din feed back
Tak fordi du tog dig tiden til at skrive til os