Anmeldt d. 31. marts 2020

Min kæreste og jeg fik et hotelophold på dette hotel da vores hus skulle bruges til test af Letbanen. Grundet Corona tiden er mere eller mindre alt lukket på hotellet pånær værelset. Dette er fint nok da vi er indforstået med disse forhold i disse tider. Det der gør hele denne oplevelse ganske forfærdelig er at vi trods et stort set tomt hotel får et værelse ved siden af et konference rum. Da vi kommer ind på værelset er der en spærret dør indtil dette lokale, men vi tænker ikke nærmere over det da vi jo er på et tomt hotel. Kl 03:00 om natten starter der så et konferencekald med video i dette lokale som går direkte ind i vores rum som gør at vi ikke længere kan sove. Receptionisten undrer sig over hvorfor vi ikke bare kom ud og fik et andet værelse (kl 03:00 om natten ?) så vores søvn blev forkoret med 3 timer. Det er simpelthen for ringe at man på et stort set tomt hotel bliver booket ind til et lokale som osse er booket til brug om natten så vi får smadret vores nattesøvn og den efterfølgende dag med komplet søvnunderskud. Ring Ring Ring.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, brianpN8000SL
ComwellKoegeStrand, adm hos Comwell Køge Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. april 2020

Kære Brian
Tak for din anmeldelse
Du har fuldstændig ret i din kritik, det er meget uheldigt og jeg er meget ked af jeres dårlige oplevelse.
Vi har taget kritikken til os og det kommer ikke til at ske igen.
Tak fordi du også skrev direkte til os

Anmeldt d. 5. marts 2020 fra mobile enheder

Et skønt hotel med charme og varme. Dejligt med masser af økologisk mad, området hotellet ligger i er skønt til lange ture. Køge ligger 10 minutters gågang fra hotellet, der er masser af muligheder for shopping, kigge på gamle huse og få en kold øl på bar.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, TinaL2892
ComwellKoegeStrand, adm hos Comwell Køge Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. marts 2020

Kære Tina
Tusinde tak for din fine anmeldelse og fordi du tog dig tiden.
Håber at kunne byde dig velkommen hos os igen

Anmeldt d. 29. februar 2020

Personalet i receptionen er søde og hjælpsomme, men når man færdes i hospitality-området, kan man som individuel gæst kan man godt føle sig tromlet af de mange konference deltagere, som lægger beslag på området.
God morgenmadsbuffet med bredt udvalg. Det haltede lidt med afrydning fra bordene. Hotellet har en underlig skik med ved indcheckning at kræve et creditcard-depositum - altså på forhånd trække kr 500,-. Ikke bare bare opbevare creditkortoplysninger ??!

Værelsestip: Topfloor værelser mod vandet den bedste udsigt. (sikkert også dyrere??!)
Dato for ophold: februar 2020
Tak, Peder_Emil
ComwellKoegeStrand, adm hos Comwell Køge Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. marts 2020

Kære Peder
Tak for din anmeldelse af os og fordi du tager dig tiden til at give os feed back
Det er jo selvfølgelig ikke den oplevelse vi gerne vil give dig ifht. konference gæsterne. Det vil vi have ekstra fokus på.
Hele Comwell har den procedure at vi reservere 500 kr. på dit kort, så vi kan yde dig som gæst den service at du kan gå i baren, restauranten mm. uden at skulle betale med det samme. Pengene bliver som sagt ikke hævet, blot reserveret.
Håber at kunne byde dig velkommen hos os igen

Anmeldt d. 29. januar 2020 fra mobile enheder

Hotel med gode faciliteter, god beliggenhed. Pænt og rent.
Venligt og imødekommende personale i receptionen.
Fin morgenbuffet.
Elendig mad i restaurant (aften) - tarvelig og billig sammensat menu. (Vi havde købt ophold med 2-retters menu). Vi supplerede med en dessert, som bestemt ej heller gjorde sig godt.
Ucharmerende og ret uprofessionel betjening i restaurant - hverken tjener- eller sommerlieruddannet personale (som der reklameres med!)
Vi kommer ikke igen på dette hotel.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, chanov419
ComwellKoegeStrand, adm hos Comwell Køge Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. januar 2020

Kære Chano
Tak for din anmeldelse af os.
Jeg er ked af at høre maden ikke levede op til jeres forventninger. Det er jo selvfølgelig vores succes, så vidt som muligt at ramme vores gæsters smag.
Gør vi ikke det, vil vi meget gerne vide det med det samme, så vores tjener/kokke har mulighed for at lave noget andet.

Vores tjenere er uddannet og derfor har vi også elever i restauranten som er i gang med uddannelse. Det er vores job at være opmærksom på at det ikke går udover servicen overfor dig som gæst, for service og imødekommenhed er bestemt afgørende for en god oplevelse hos os.

Jeg vil gerne takke dig for at tage dig tiden til at skrive til os og anmelde os her på Tripadvisor.
Som jeg nævnte i tlf., håber jeg vi får muligheden for at byde jer velkommen hos os igen

Anmeldt d. 26. januar 2020 fra mobile enheder

Fik først et værelse, der lugtede meget muggent, henvendte os og fik et andet. Dette var temmelig beskidt på gulvet i badeværelset og lagenet rullede af, da det var for lille og man lå direkte på den beskidte madras, der var blodpletter på og ikke engang en vaskbar madrasbeskytter. Dette opdagede vi først sidst på aftenen og sagde det ved tjek ud, og deres trøst var en gratis øl i baren, hvis vi kom igen. Som om det sker. Skuffende oplevelse.
Derudover var restauranten lidt trist og man kunne ikke vælge a la carte. Der var kun en menu man kunne få.
Morgenmaden også lidt trist og tørt.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, gittedamsgaard
ComwellKoegeStrand, adm hos Comwell Køge Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. januar 2020

Kære Gitte
Tak for din anmeldelse.
Du har jo også skrevet direkte til hotellet og jeg har sendt dig et privat svar, men svarer dig selvfølgelig også her.
Vi beklager virkelig jeres oplevelse. Vi har gennemgået det værelse i boede på, for at dette ikke skal ske igen, så tak fordi i gør os opmærksom på det.
Mht. menu i vores restaurant, så har vi forskellige muligheder og valg, men jeg beklager hvis der ikke var noget der faldt i jeres smag eller at i er blevet vejledt forkert af os.
Vi tager det alvorligt, når vores gæster forlader os og ikke er tilfredse
Igen tak fordi du tager dig tiden til at fortælle os om jeres oplevelse