Anmeldt d. 11. november 2019 fra mobile enheder

Glimrende beliggenhed og flotte rum med de nødvendige faciliteter. Maden (frokost og aftensmad) var udemærket (buffet og tapas) og velsmagende. Udvalget var dog knap så stort. Personalet imødekommende og smilende

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, krydd
ComwellKoegeStrand, adm hos Comwell Køge Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. november 2019

Tusinde tak for din anmeldelse, den sætter vi meget stor pris på.
Vi håber at kunne byde dig velkommen hos os igen på Comwell Køge Strand

Anmeldt d. 27. august 2019

Har kun prøvet standardværelse de gange vi har boet på dette Comwell. Rent og pænt, omend lidt sparsomt indrettet. F.eks. ikke et skab til at hænge/lægge sit tøj ind i.
Rigtig lækker morgenmad. Ligger 5 min's gang fra havet og 15 min's gang fra Køge centrum.

Værelsestip: Har kun prøvet standardværelserne, som ikke har havudsigt
Dato for ophold: august 2019
Tak, Annette B
ComwellKoegeStrand, adm hos Comwell Køge Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. august 2019

Kære Annette
Tak for din anmeldelse af os.
Vi har forskellige værelses kategorier, så du kan altid bede om et værelse med skabsløsning, hvis vi skulle have fornøjelsen af at byde dig velkommen igen.
Men rigtigt nok, så er vores standard værelser indrettet med en åben løsning til tøj og kuffert, med mulighed for at hænge tøj og lægge kufferten.

Anmeldt d. 30. juli 2019

For godt et år siden havde vi en overnatning på dette skønne hotel. Vi skulle prøve igen i år, denne gang med 2 overnatninger. Lige så hyggeligt som første gang. Vejret var super så vi kunne rigtig nyde, at være tæt på vandet. Stadig en rigtig god atmosfære på hotellet. En rigtig god service både i reception, bar og restaurant. Personalet er super servicemindet og hjælpsomme.
En god og lækker morgenbuffet.
Spiste i restauranten den ene aften. Rigtig lækker og velsmagende mad.
Ikke sidste gang vi snupper et par dage der igen.

Værelsestip: Værelsse med udsigt over Køge bugt
Dato for ophold: juli 2019
Tak, Jens J
Mariah661266, adm hos Comwell Køge Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. juli 2019

Kære Jens
Tusinde tak for at dele dine ord med os. Det betyder meget for os, når vores gæster tager sig tiden til at frotælle om deres ophold. Vi vil glæde os til at tage imod jer igen hos os på Comwell Køge Strand.

Anmeldt d. 27. juli 2019 fra mobile enheder

Havde booket et ferieophold med spisning. Vi havde store forventninger til et 4 stjernet comwell hotel. Værelset som jeg havde opgraderet, var ok. Senge og dyner rigtig dejlige. Vi blev modtaget i receptionen af medarbejder der var i oplæring af “ chefen”. Vi skulle lægge et depositum - i tilfælde af at vi ville stikke af fra regningen. Det har jeg ikke før oplevet. Vi bor en del på hotel. De havde også vores kreditkortoplysninger. På værelset så jeg tilfældigt at vi skulle chekke ud allerede kl 10.00. Æv vi var på ferie. Vi kunne dog købe en time mere for 100kr
Kort efter vi var tjekket ind, fik vi en velkomstmail på engelsk. I dennne mail var et tilbud fra baren på en hindbærcoctail til 50 kr. Vi besluttede at “ flotte “ os med en inden vi spiste. Den venlige tjener i baren, meddelte at han ikke kendte til dette tilbud. Havde ikke ingredienserne til denne cocktail, men han havde dog en jordbærcoctail dog til 75 kr. Vi fik denne til de 50 kr. Mad og morgenmad var lækkert.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Bvibe

Kære Bvibe
Først- tak fordi du tager dig tiden til at dele din oplevelse. Vi vil altid gerne høre fra vores gæster, i en konstant stræben efter at blive bedre.
Vi reserverer blot 500 kr på kortet, de bliver ikke trukket, kun hvis i benytter bar eller restaurant. Det er en meget almindelig kotume på hoteller og er gældende i hele Comwell koncernen, det er på ingen måde fordi vi tror i vil stikke af fra regningen, men vi har rigtig mange gæster igennem, så for at kunne yde den bedste service, at vores gæster kan gå i restauranten og baren uden at skulle betale med det samme, har vi denne procedure.

Jeg beklager meget oplevelsen med drinken og vores interne fejl i den henseende, men godt det blev løst og i fik en god drink, samt maden og værelset var en god oplevelse.
Jeg håber meget vi får muligheden for at byde jer velkommen hos os igen på Comwell Køge Strand
Mvh

Anmeldt d. 23. juni 2019

Hotellet har de faciliteter, som man kan forvente af et Comwell-hotel. Er pænt, rent og i timelig ordentlig stand. God morgenmad og velfungerende frokost, Det går man ikke gang af - men der er heller ikke noget "ud over det sædvanlige"

Dato for ophold: maj 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 461pnb
Gæsteansvarlig G, administration hos Comwell Køge Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. juni 2019

Tak for din anmeldelse og fordi du tog dig tiden til at det.
Vi vil altid gerne høre fra vores gæster, hvis de har ønsker eller forslag til morgenmad. Vi bestræber os hele tiden på at blive bedre og opfylde vores gæsters ønsker og forventninger.
Håber at vi får mulighed for at byde dig velkommen igen
Mariah Comwell Køge Strand