866 kr.
Priceline
866 kr.
Go to your Happy Price
Niels Juul

God beliggehed tæt på centrum, havn og station.

Anmeldelse af Zleep Hotel Køge
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 27. jan. 2020
Prisen er OK, men bestemt heller ikke mere.
Et større antal håndværkere af udenlands oprindelse fyldte temmelig meget.
Restauranten ligner mest en kantine med ét stort koldt lokale uden hygge.
Morgenmaden var god med et pænt udvalg.
Middagsmaden ser fin ud men det meste er desværre lidt kikset.
Saltbøsser er med groft salt, som har meget svært ved at komme ud af de små huller.
Personalet er flinke og venlige. Tjeneren virkede desværre meget træt og uoplagt, han var fraværende og væk det meste af tiden, så det blev en meget lang aften for os.
Vi havde 2 overnatninger på værelse 205. Bordene var slidte og ridsede, håndvask og fliser revnet. På vasken lå et lille stykke indpakket håndsæbe, som man anvendte det for 50 år siden, i dag benyttes dispenser m. flydende sæbe på de fleste **** hoteller !
Dynerne var meget tynde og manglede fyld, men vi fik 2 ekstra. Madrasserne var gode.
I sengebordenes skuffer ligger strømstik til opladning - se det er genialt.

Går man til højre for enden af P-pladsen kommer man til Ågade, hvor man fortsætter over "Den hvide bro" og følger åen til højre op til Brogade, som ender ved torvet.
Hugos Vinkælder, Brogade 19 er værd at besøge. Kælderen er en middeladerkælder m. vægge af munkesten og store synlige bjælker under loftet. Udover vin tilbydes 200 forskellige øl fra fad eller flaske - hvis man lige har smag for det.
Dato for ophold: januar 2020
Værelsestip: Vælg helst ikke øverste etage.
3,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerRenlighed
3,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
816 kr.
      Ellegaarden Bed and Breakfast
        7.2 km fra Zleep Hotel Køge
        Vis flere hoteller i Køge
        Anmeldt d. 19. januar 2020 fra mobile enheder

Ok til prisen, men så heller ikke mere. Der var en del håndværkere indkvarteret af udenlandsk oprindelse. Morgenmaden var da ok, men så heller ikke mere.
        Personalet var flinke og rare. Værelset jeg boede (107) i vendte ud mod vej og den var der lidt støj fra.

Dato for ophold: januar 2020
        Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
        Tak, Vestbygangster
        Anmeldt d. 17. oktober 2019 fra mobile enheder

Jeg havde fået et gavekort til menu til 2 personer.
        Vi fik deres 2 retters menu, som bestod af mørksej, med muslinge skum og syltet selleri.
        Hovederet var andebryst med konfiteret and, pastinak chip, sellerimos, blomkål og slags appelsin sovs.

Hvid vinen passede fint til fisken.
        Den røde passede mindre godt efter min smag.
        Begge italienske.

Dato for ophold: oktober 2019
        Tak, Anbp
        Anmeldt d. 11. oktober 2019

Familen på 4 skulle ud og smage på Køge, så alle glædede sig til at skulle til bords. Men da vi ankom, havde alle tjenere desværre travlt med alt muligt andet, end lige at give os et nik og vise, vi har set jer, men vi kommer lige om lidt. Så vi stod desværre længe og ventede på bare at komme i kontakt med en tjener eller lignende.
        Lidt synd, for da vi havde kontakten med personalet, var de alle flinke og maden var rigtig god.

Dato for ophold: oktober 2019
        1  Tak, Jakob D
        Anmeldt d. 23. september 2019

Hotel Niels Juel er ikke pengene hver, det er et hotel af lav standard og prisen er høj i forhold til øvrige hoteller i nærheden.

Deres restrurant er heller ikke nogen stor oplevelse, de prøver at lave noget "fin" mad, men det mislykkes totalt.

Både hotellet og resturantens personale virkede ikke specielt interesseret i gæsternes oplevelse.

Værelsestip: Finde et andet hotel.
        Dato for ophold: september 2019
        1  Tak, 94lassek
        Anmeldt d. 21. september 2019 fra mobile enheder

Vi havde et “forkælelses-ophold” igennem Small Danish hotels som vi brugte på Niels Juhl.
        Værelset var nussede - puderne plettede - du kan se på væggen hvor andre sover med deres hovedet fordi der er tapetet virkelig beskidt.
        Restauranten er mere en kantine end en restaurant - hyggen mangler simpelthen.
        Vores forretter var lavet i forvejen med salat og det hele og stillet på køl, så alting var iskoldt og salaten var blevet slatten.
        Helt galt gik det med desserten hvor der var synlig og meget mug i den friske hindbær.... chokoladekagen var hård som sten - det var ellers chokoladefudge - alt i alt en tarvelig oplevelse.

Dato for ophold: september 2019
        1  Tak, mariaduch76